Gå til innhold

Noen andre her med tåpelige utroe menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sint at jeg kan fly i flint. Har akkurat avslørt at mannen min har hatt ei dame på si over lengre tid. Visstnhok starta "uskyldig" på nettet, og så blitt til noe mer. Fy faen for en usling! Trenger litt sympati og noen erfaringer fra likesinna - hvordan har dere takla dette? Jeg er helt rådvill. Bare sint og såra og vet ikke hvor jeg skal begynne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off, utro menn er noen idioter!! Jeg var sammen med en og tok han på fersken.... men dum som jeg var da prøvde jeg å få det til å gå alikevel..... Endte med at han gjorde det slutt og fant ut i ettertid at han hadde vært notorisk utro med flere titalls damer gjennom vårt forhold..... Har ikke annet råd å komme med at det finnes heldigvis skikkelige menn der ute og, og det er du verdt!!!:)

Skrevet

Nei, heldigvis... min har ikke vært utro. Hadde eksplodert!!! Har ikke så mange visdomsord å komme med...

Skrevet

Jeg har vært i samme situasjon som deg, og er ikke sammen med han nå for å si det sånn. Klart jeg prøvde å glemme og håpet at det skulle gå over og fortsatte med han, men det gikk ikke så lenge. Klarte aldri og stole på han, å heller ikke tanken på at han hadde vært med en annen like etter at han hadde ringt meg og liksom sagt at han elsker meg.

Nei, kvitt deg med dritten, ! Det gjorde vondt en stund ja, jeg savna han, hadde nesten nyfødt unge, jeg gråt, jeg var sint og alt på en gang.. Synes ingen fortjener å oppleve utroskap. Det er det verste jeg vet.

Skrevet

Takk - godt å høre om andre - selv om jeg ikke unner noen det her! Virkelig!

Skrevet

Ja for et par mnd'er siden kom samboeren min hjem fra kurs (3 dager) med et stort lekkert sugemerke... neida, er ikke sugemerke..Bare barbermaskina som har gått amokk!

Barbermaskin MY ASS!

Han kom hjem på Fredagen, ikke før på Mandagen greide han å inrømme at joda... Han hadde knulla ei kjerring på kurset. *spy*

Vi er sammen enda, og det går bedre...

Men jeg har mine dårlige dager enda, og på de dårlige dagene har jeg lyst å spenne han på huet og rævva ut...

Har gått til rådgivning og syns det hjalp, men vi får se.

Håper jo at det skulle ordna seg helt, men vi får se.

Han knuste mange drømmer da ja!!!!!!!!!!

Skrevet

Vel ... han satt og chatta ei natt da jeg plutselig sto opp ... rakk ikke å logge av ... og så måtte jeg jo begynne å nøste og dra ting ut av han. Har sikkert ikke fått vite alt ennå ... dumme mann

Skrevet

Jeg har, og det til de grader. Har myyyyyye sympati og gi deg, men dessverre ingen gode råd. Er selv i en ganske så håpløs situasjon, det tærer og tærer...

Skrevet

At de aldri lærer ... liten trøst at det er flere som har blitt svikta ... men lykke til alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...