Anele&Solstråla Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. juli 2007 ingen som har noen formening?Har fått plass på ahus, men ville egentlig til ullevål...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Jeg skal til Ullevål, men jeg har hørt masse bra om Riksen i tillegg! A-hus styrer jeg unna, Bærum har jeg hørt relativt bra ting om!
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 jeg skal på ullevål. har hørt veldig mye positivt om om bærum
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Ullevål og Riksen. På Riksen bør du søke fødeplass før du er gravid nesten. Bærum er bra men det var snakk om at de ikke hadde barnelege eller noe sånt hele uka. Ahus har vel fått ett vel dårlig rykte....kanskje fordi det er så nedslitt, de har i alllefall leger...
Marianne :-) Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 ABC kliniiken på Ullevål er klart best - hvis du klarer deg uten kunstig stimuli... Jeg personlig har veldig dårlig erfaringen med Rikshospitalet.
Ioren Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Jeg skal på Ahus, har kun gode erfaringer derfra tidligere, og velger å holde meg til dem, og ikke alle skrekkhsitoriene man hører her inne. Er i uke 27, så kan vel ikke bytte sånn uten videre, så da må man bare bite i seg det negative man hører....
tjorven 1 Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 jeg har bare bra å si både om riksen og bærum skal på riksen igjen nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå