Gjest Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 har lagt ut denne listen en gang før og den ble godt mottatt samt jeg fikk gode tips om glemte ting.. Denne har jeg laget ved hjelp av BIM og egne behov: gjerne kom med tips om ting jeg ikke har fått med!! - Oppblåsbar stellematte (IKEA) - små håndklær fra IKEA til stellematten - Badebalje (IKEA) - Ammepumpe - Brystskjold (vente med) - ammepute (vente med) - Bæresele - Uro til sengen - Seng - Madrass med avtakbart trekk - Babycall (vente med, se om vi trenger) - Laken - Dynetrekk - Dyne - Sengekant - Vogn - Stellebag - Ekstra Dyne til vogn (liten som mulig) - Bilstol - Strikke/tove et teppe - Vippestol - Lammeskinn - Lammeskinnspose - tåteflaske - MME - Sprøyte til å gi eks tran - Smekker - Maltekstrakt (rema 1000) - Smokker - lekestativ babyen ligger under (vente med til etter barnet er født) - bok til barnet (til bilder, første tann, etc) - Hundeposer til bleier (rema 1000) - gass/froté kluter på Spar Kjøp (stump og ansiktsvask) - Pampersbleier fra rema 1000 (billigere) - Våtservietter til stellebagen - babybørste - Babyshampoo - Weleda baby oil med Calendula - spenol - Zinksalve (x2 – en til stellebagen) - Klorhexidin (rense navlen med) - Mesoft kompresser fra apoteket - Termometer - Neglesaks til barn - Paracet - stikkpiller - saltvannsdråper - Badestativ til å ha barnet i, i baljen (vente med til etter fødsel) - Ammeinnlegg i ull og engangs - Brystvortekrem - Myke bind (ha med på sykehuset) - Kosedress til sykehuset - Ammebh’er - helsetepper - klær: body, ullbodyer, pysjamas, strømpebukser, joggebukser, gensere, sparkebukser, varmedress, sokker, luer,
Poteto Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 kjempe flott, fant mye eg har glemt nå off off... slitsomt, føler eg ALDRI blir ferdi å handle inn til denne lille.. er så liten, men trenger så mye ting..
velsignet med to Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Kjempefin liste! Skreiv den av så har jeg noe å se etter
Impulsiw Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 kjempefin liste Men i stedet for hundeposer til bleier har jeg sett sånne "bleiedunker". Noen som vet hvordan de fungerer? Ettersom jeg har forstått skal det hindre lukt osv...
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 dem er kjempe fine. du har den dunken og oppi der legger du en "rull" med poser. og for hver bleie du kaster oppi der vrir du på lokket og forsegler hver pose. er visst helt lukt fri. posene er visst litt dyre men. har ikke fått prøvd den ut enda for lille gutt har ike lyst å komme ut enda!! men kjenner mange som bruker den
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 har faktisk fått en sånn bleiebøtte med poser i men har ikke peiling på hvordan den fungerer faktisk he he... syntes personlig ikke det er nødvendig å ha den ettersom jeg tenker bleiene må ut så pass ofte så derfor tenker eg at hundeposer er lettere fordi de holder på lukten men man må ut med dem i løpet av dagen ang bleiebøtta så er det slik at den skal hindre lukt.. dyr invistering spør du meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå