Gå til innhold

Skal snike i køen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått time til igangsetting i morgen formiddag (torsdag), så innen helgen kommer er vi blitt foreldre!

Tvilling 2 hadde litt lite vekstøkning, så legene mente at hun vil ha det like så greit ute i den store verden som inne i akvariet sitt... Tvilling 2 trives godt inni magen min, og vil nok trives utenfor også.

Dette er altså sannsynligvis vår siste kveld "i frihet".

Jeg gruer meg litt til fødselen, men gleder meg masse til å hilse på mine to små husokkupanter.

Det er rart å kunne si "i morgen går jeg i fødsel." Man skal liksom ikke vite sånt på forhånd, men når vi først gjør det er det greit.

Ønsker dere andre som går på overtid, og dere som nærmer dere termin masse lykke til.

 

Hjelp, jeg skal bli mamma!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SÅ spennende!!

 

Lykke til i morgen da!!

Skrevet

Hei!

 

Ønsker deg lykke til med fødselen. Dette går så bra at:)

Du kan bare glede deg til barna kommer. Det å være mamma er det største som fins. Jeg koser meg masse med mine to små nurk som er bare 14 dgr gamle. De har det så bra og har allerede kommet over fødselsvekta si:)

 

Lykke til.

Skrevet

Så deilig at du straks skal få se og holde dem. Masse lykke til i morgen, skal ha deg i tankene!

Skrevet

lykke til med fødselen og det går nok fint:) blir spennende å høre fødsel historien:):)

Skrevet

Kjempemasse lykke til. Dette går nok bra skal du se. Kos deg i barseltiden.

 

Lykke til atter en gang.

Skrevet

Masse lykke til i morgen da.

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...