kamilla``tulla mi Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Uff jeg gruer meg helt forferdelig. Ennå jeg har ei datter på 2 år fra før.Men denne gangen så har jeg skikkelig angst.Kjempe redd. Det verste er att jeg har skikkelig døds angst.. vet ikke hvorfor,men er en skikkelig lei følelse. Flere som har det sånn?
twoboys & a girl Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Gruer meg veldig til fødselen, men sist så mistet jeg riene midt under å måtte gjøre jobben selv. Pratet litt med jordmor, og blir å gjøre det mere når det nærmer seg. Sykehusene kunne vist være behjelpelig.
happybirthday Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Hvor bor du hen? Jeg nevnte at jeg grudde meg skikkelig til fødselen, så helsesøstera henviste meg til St.Olav's til jordmor der som har spesialisert seg på samtale med fødende som har fødselsangst.
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 jepp .. derfor fikk jeg ks =O)
orkide75 Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 har det samme... har en sønn på 10 fra før, og får antageligvis keisersnitt etter den fødselen..... ikke morro å være så redd nei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå