MomInUSA Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Jeg er naa 39 uker paa vei, og leser om alle som har saa masse utflod her inne - i forskjelling farger, lukt og konsistens. Det er jo normalt med utflod, men er det ogsaa normalt med ingen utflod? Jeg har ikke hatt noe jeg - nesten ikke antydning en gang. Har hatt masse sterke kynnere konstant de siste dagene, har mens smerter og stikkinger. Saa sier legen at det er paa tide aa ringe foeden om jeg merker forandringer i utflod etc., vel... jeg har ikke noen jeg, ...saa betyr det at det ikke er noe paa gang i det hele tatt? Kan ikke huske at jeg hadde noen utflod sist heller jeg foer vannet plutselig gikk.... Vil gjerne se tegn paa at noe er paa gang jeg, men .... nei da. Naa skal jeg ha ks neste tirsdag da, men vet ikke om jeg gidder aa vente til da - kjeder meg litt i dag..... :-) Flere enn meg? noen som har erfaring om noe kan vaere paa gang selv om man ikke har noen utflod? Er litt teit aa oenske seg det da..... Kanskje jeg skal gaa meg en lang tur eller begynne aa hoppe (paa jobben) - det hadde sikkert sett smart ut - fodeklar dame hopper paa kontoret....:-) ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå