Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Har nesten ikke hatt kynnere i svangerskapet og ikke en eneste maserie, betyr dette at jeg vil gå over tiden ?? 10 dager til termin
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 eg tror ikke det har noe å si.. eg har ikke hatt noen kynnere (som eg har merket) men plutseli i helga, då kom det noen vannvittige maserier!! men tror du bare er heldig
MomInUSA Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Vanlig aa ikke ha mye kynnere i foerste svangerskap - jeg hadde ingen (som jeg merket) sist og foedselen startet 3 dager foer termin.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Jeg er annengangs og har ikke hatt kynnerer i det hele tatt, er 35 uker nå. Allikevel sa jordmor idag at jeg har 3-4cm åpning
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 hadde ikke noen form for kynnere eller forvarsel ved første svangerskap og jeg fødte en uke før tiden:)
nybebis Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Jeg hadde masse kynnere den siste mnd sist og babien kom 2 uker over termin.... Denne gangen har det kommet gjevnt og trutt de siste ukene og masse nå i det siste. Har også begynnt å få litt mens-murringer denne uken. Blir spennende å se om han kommer til termin:o)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har masse masse kynnere, og noen er vonde, mye mensmurring i korsryggen og.. men tviler sterkt på jeg føder før termin.... Merket ingen kynnere sist og fødte 4 dager over termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå