Gå til innhold

Kynnere-mase rier for å bli klar??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nesten ikke hatt kynnere i svangerskapet og ikke en eneste maserie, betyr dette at jeg vil gå over tiden ?? 10 dager til termin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg tror ikke det har noe å si.. eg har ikke hatt noen kynnere (som eg har merket) men plutseli i helga, då kom det noen vannvittige maserier!!

men tror du bare er heldig ;)

Skrevet

Vanlig aa ikke ha mye kynnere i foerste svangerskap - jeg hadde ingen (som jeg merket) sist og foedselen startet 3 dager foer termin.

Skrevet

Jeg er annengangs og har ikke hatt kynnerer i det hele tatt, er 35 uker nå. Allikevel sa jordmor idag at jeg har 3-4cm åpning

Skrevet

hadde ikke noen form for kynnere eller forvarsel ved første svangerskap og jeg fødte en uke før tiden:)

Skrevet

Jeg hadde masse kynnere den siste mnd sist og babien kom 2 uker over termin.... Denne gangen har det kommet gjevnt og trutt de siste ukene og masse nå i det siste. Har også begynnt å få litt mens-murringer denne uken. Blir spennende å se om han kommer til termin:o)

Skrevet

Jeg har masse masse kynnere, og noen er vonde, mye mensmurring i korsryggen og.. men tviler sterkt på jeg føder før termin....

Merket ingen kynnere sist og fødte 4 dager over termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...