Lillnita. Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Skulle si fra Sjaman at hun er uten internett til fredag.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Åhhnei. Sittet å ventet på henne i hele dag jeg. :-( Kan du hilse og si at da gleder jeg meg til fredag?
Gjest irismor Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Hun trenger litt fri da c",) Hils henne og si at hun får nyte dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå