Snupi27 Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 jeg ble sendt til sykehuset av jordmora mi på helsestasjonen fordi jeg hadde litt proteiner og litt høyt blodtrykk i går. jeg ble møtt av en kjempe koselig jordmor på sykehuset.i dag var alt helt fint med urin og blodtrykk. jeg måtte sitte med en sparkeknapp for å telle bevegelser og så på hjertelyden til babyen som gikk opp og ned som normalt. så oxo at jeg hadde masse kynnere, noen hardere enn andre, jeg fikk 2 glass med saft fordi jordmoren ville se litt mer bevegelse men alt var helt perfekt sa henne. hun var sååå rolig og koselig at jeg sa til henne at jeg håpet hun var til stede når jeg skulle føde og det ville hun gjerne. det er et lite håp siden hun skal jobbe hele sommeren og jeg har termin 29 juli! sånne jordmødre burde få masse skryt!! hun var endel annereldes enn jordmoren jeg går til på kontroll, hun prøver alltid å skremme meg med kynnere og høyt blodtrykk og det som verre er.. nå gleder jeg meg til å dra tilbake. føler meg litt mer trygg nå!! =) skal føde på ringerike!
Kosel Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Det er så herlig når man kommer inn å møter slike mennesker! Jeg har også kun positive erfaringer med møte av personalet på fødeavd. på Ahus - kjempe trivlige! Samme erfaring har mine venninner som også har vært der! masse ******** i boka:) satser på at det ikke er lenge til jeg kommer inn fordi det er fødsel på gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå