Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Skulle møte sambo i by'en idag. Måtte derfor ta bussen.. Men tror dere den helvetes bussen kom da?? NEI!! Går nemlig ikke buss herifra på sommeren, så skal man til by'en uten egen bil må man gå!! Jævla dritt! Kanskje ikke så rart at folk kjører istedet for å ta buss. Regjeringen babler ivei om at vi må bidra til bedre klima ved og reise kollektivt, men det er jo faaen meg ikke mulig når man ikke bor i byene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 he he ja norge er et flott land!!!!! driter penger men nekter å bruke dem på noe annet enn våpen som sendes til andre land!!! god landet sitt det tenker jeg
Lukkelukken og bebibror Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Jah, du sier noe! Sånn er det der kjæresten min bor også, er ikke mulig å komme seg noe sted! Og han har ikke bil heller da, så om ikke mor er hjemme er det bare å sette på film etter film hele helgen!
gladbaby Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Såå irriterende! Skriv saklige brev med fakta og gode argumenter til fylkespolitikerne! De får bare vite om hvordan det virkelig er hvis noen sier i fra! Men husk at politikerne bestemmer - ikke de som er ansatt i fylkeskommunen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå