¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Firkløver!! Men det må i alle fall være fra Freia, alle de andre er mindre gode syns æ.
Fabelaktiv Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Er litt inne i en Japp periode.. men de store blir litt for mye eller er en Hobby aldri å forakte
lillemor og lillebror Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Smash og melkesjokolade. namnam ;P
MiniMeAndMe+spire Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 åååh....smash... men det må være i pose, ikke de der nye... "ja hvis du vil leve resten av livet ditt uten armær..."
snuske♥2 Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 cuba!! den smelter på tunga! alltid lyst på den
veslamøy Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Premium dark med pistasje nøtter :-)))))))) og Mandelstang
EnLitenPrins Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 Smash,kinder og bueno! Og sjikkli melkesjokolade er jo ganske godt det og da
Teltpluggen Skrevet 11. juli 2007 #11 Skrevet 11. juli 2007 akkuratt nå for tiden så er det Minde sine Risbrød:D Deeeee er gode de:)
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 11. juli 2007 #12 Skrevet 11. juli 2007 Iskald smash (i pose) og troika! nammenammenam:)
3 skatter ute:) Skrevet 11. juli 2007 #13 Skrevet 11. juli 2007 freia melkesjokolade- oj, jeg har ikke spist sjokolade på 2 månder nå..
jente08&jente2010<3 Skrevet 11. juli 2007 #14 Skrevet 11. juli 2007 spiser lite sjokolade:) men lion er godt:) men den beste av alt er soho, den som var før...savner den sjokoladen....så noen som aner hvor de har den, si ifra, jeg kjøper opp et lass:)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 11. juli 2007 #15 Skrevet 11. juli 2007 Hmmm, det varierer Men akkurat nå synes jeg Helnøtt New energi Stratos
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #16 Skrevet 11. juli 2007 Twix, daim-melkesjokolade og lion.. nam nam nam nam.. helst kalde..
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #17 Skrevet 11. juli 2007 alltid vert en ihuga melkesjokolade fan..men må si den nye med daim biter i er sinnsyk god
Poteto Skrevet 11. juli 2007 #18 Skrevet 11. juli 2007 hobby er god. men spiser ikke så mye sjokolade, liker og fruktnøtt
Bobine Skrevet 11. juli 2007 #19 Skrevet 11. juli 2007 Det er jo UMULIG å svare på det er sååå mye god sjokolade! Eneste: jeg klarer ikke troika, den der geleen er helt motbydelig... Hehe
77Janne Skrevet 11. juli 2007 #21 Skrevet 11. juli 2007 akkurat nå: CUBA! men spesial småsjokolade fra Freia er heller ikke å forakte :-)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 11. juli 2007 #22 Skrevet 11. juli 2007 åhh det er MANGE det:=) caramello euroshopper sin karamell sjokolade i pose. (MÅ PRØVES=))) Cuba Firkløver Helnøtt (pga nøttene) Snickers Japp Mandelstang ei som liker sjokolade, hehe:=)
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 11. juli 2007 #24 Skrevet 11. juli 2007 snickers!!!!! smash (samme om det er pose eller bar) melkesjokolade med dajm krokanrull appelsinsjokolade dronning kokesjokolade smågodtkulene med kjeks inni festkaramell alt med god marsipan kombinert med sjokkis helnøtt fruktnøtt må i tillegg nevne hvor forteffelig Nutella (sjokoladepålegg med hasselnøtt) er!!! og sjokoladefondant..... sukk.... ehhh.... litt sjokoman????
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 11. juli 2007 #25 Skrevet 11. juli 2007 Akkurat nå: Hobby!!!! Mmmmmm.....har helt dilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå