Gå til innhold

hva er den beste sjokoladen????


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Firkløver!! Men det må i alle fall være fra Freia, alle de andre er mindre gode syns æ.

Skrevet

Er litt inne i en Japp periode.. men de store blir litt for mye

 

eller er en Hobby aldri å forakte

Skrevet

Troika og stratos

Skrevet

Smash og melkesjokolade. namnam ;P

Skrevet

åååh....smash...

men det må være i pose, ikke de der nye...

 

"ja hvis du vil leve resten av livet ditt uten armær..."

Skrevet

cuba!! den smelter på tunga! alltid lyst på den :)

Skrevet

Premium dark med pistasje nøtter :-)))))))) og Mandelstang

Skrevet

Smash,kinder og bueno!:) Og sjikkli melkesjokolade er jo ganske godt det og da :)

Skrevet

akkuratt nå for tiden så er det Minde sine Risbrød:D Deeeee er gode de:)

Skrevet

Iskald smash (i pose) og troika! nammenammenam:)

Skrevet

freia melkesjokolade-

oj, jeg har ikke spist sjokolade på 2 månder nå..:)

Skrevet

spiser lite sjokolade:) men lion er godt:)

 

men den beste av alt er soho, den som var før...savner den sjokoladen....så noen som aner hvor de har den, si ifra, jeg kjøper opp et lass:)

Skrevet

Hmmm, det varierer :P

 

Men akkurat nå synes jeg

 

Helnøtt

New energi

Stratos

 

:)

Skrevet

Twix, daim-melkesjokolade og lion.. nam nam nam nam.. helst kalde..

Skrevet

alltid vert en ihuga melkesjokolade fan..men må si den nye med daim biter i er sinnsyk god ;)

Skrevet

hobby er god. men spiser ikke så mye sjokolade, liker og fruktnøtt ;)

Skrevet

Det er jo UMULIG å svare på

det er sååå mye god sjokolade!

Eneste: jeg klarer ikke troika, den der geleen er helt motbydelig...

Hehe

Skrevet

akkurat nå: CUBA!

men spesial småsjokolade fra Freia er heller ikke å forakte :-)

Skrevet

åhh det er MANGE det:=)

caramello

euroshopper sin karamell sjokolade i pose. (MÅ PRØVES=)))

Cuba

Firkløver

Helnøtt (pga nøttene)

Snickers

Japp

Mandelstang

 

ei som liker sjokolade, hehe:=)

Skrevet

snickers!!!!!

 

smash (samme om det er pose eller bar)

melkesjokolade med dajm

krokanrull

appelsinsjokolade

dronning kokesjokolade

smågodtkulene med kjeks inni

festkaramell

alt med god marsipan kombinert med sjokkis

helnøtt

fruktnøtt

 

må i tillegg nevne hvor forteffelig Nutella (sjokoladepålegg med hasselnøtt) er!!!

 

 

og sjokoladefondant..... sukk....

 

 

ehhh.... litt sjokoman????

Skrevet

Akkurat nå: Hobby!!!! Mmmmmm.....har helt dilla :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...