Gå til innhold

Noen med masse vann i ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å få masse vann i ansikt og hals, spes om natta, er litt bekymret for det er vanskelig å puste, er i uke 37 nå så er litt tid igjen.Noen som har opplevd dette tidligere, evt noen med gode tips for å få det bort?Drikker mye vann, men synes ikke det hjelper nok...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha JEG!!!Er i uke 39 ..ser ikke ut....jordmor er såå bekymret,men hva slik sist å...så ligger det i familien å....Hjelper ikke å drikke vann...Men er snart ferdi så....har ikke problemer å puste,bortsett fra når jeg har spist,men det er vell ikke vannet som gjør det=)

Skrevet

hei!

jeg har endel vann i kroppen. begynte med føttene. de er skikkelig vonde å gå på nå.

så kom det i fingrene.. og nå har det oxo kommet til ansiktet!

jeg har det nok ikke så ille som deg. jeg får puste osv. men man ser de tydelig at det er vann der..

jeg har ingen spesielle tips for å få det bort.jeg har spørt lege og jordmor og de sier at det er bare sånn. men at jeg kan prøve å holde meg unna salt osv..

syns ikke det hjelper stort..

Skrevet

Godt å høre at det er ganske vanlig da, eller iallefall ikke uvanlig, har jo hatt vann i resten av kroppen ganske lenge, men er jo ikke like plagsomt da..jaja får holde ut de siste tre ukene:)

Skrevet

Er vel desverre vanlig å se ut som ei oppblåsbar ei, når det bare er 3 uker til termin.

Godt tips for å få det bort......vent i 3 uker.....føde nurket.....og så går det noen dager....og så.....viiiippppssss.....er vannet bort ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...