Rosamelon~ViLHaEnTiL~ Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Hei! Jeg er ny her, fikk nettopp tips fra bekjente om denne siden. Siden jeg ikke er mer en tjue, er vel dette rette plassen for meg :-) Skal kanskje fortelle litt om meg selv da, fikk en nydelig gutt i mars dette året, og han er selvfølgelig den søteste gutten jeg vet om ;-) Bor sammen med barnefar i en leilighet, og synes det er helt topp! Nettopp startet å snakke om en liten baby til, da vi vil ha to tette:-D Hadde vært gøy å fått vite litt mer om dere som er her inne på forumet? Hvor mange barn dere har f.eks. Er uansett morsomt å bli kjent med nye folk.
VinterSol+2 Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 hei, og velkommen! jeg er rimelig ny her selv, fikk ei jente 22.juni. altså for 19 dager siden! jeg er 23 år, bor på notodden men kommer fra tønsberg/horten. akkurat nå er vi på sommerferie i Tønsberg, for jeg fødte på tønsberg sykehus, og mannen min har sommerjobb her. vi er studenter begge to:)
Mams88 <3Benedicte<3 Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Hei hei =) Er også temmelig ny her. Fikk prinsessa mi 27. juni (15 dager siden), og hun er forresten verdens nydeligste jente Er selv 19 år, gikk ut av VK1 hestetilpasset landbruk og naturforvaltning i vår, og skal ta et år fri for å være sammen med Benedicte. Bor for øyeblikket hos mammaen min, men skal flytte i egen leilighet om ikke altfor lenge Barnefaren bor sørpå, men kommer kanskje opp og hilser på om ikke altfor lenge... så jeg kan vel kalles deltids alenemor hehe
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 hei og velkommen inn =) jeg er ikke særlig ny her, hehe.. fikk min lille prins 23 juli 2006 så han er straks ett år gammel og seff verdens fineste lille prins <3 litt om meg: jeg fyller 19 i desember og bor i oslo sammen med barnefaren som er og har vært min kjæreste gjennom 2 år nå =) kjenner egentlig ikke så mange her inne selvom jeg har tilhørt denne gruppa i ett år snart så hadde vært artig å bli kjent med flere unge mødre =)
FrøkenSprøken Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Hei! Jeg er 21 år gammel, og har en nydelig pjokk på 15 mnd. Til høsten starter jeg på lærerhøgskolen i Levanger, og det gleder jeg meg til. Jeg bor sammen med pappa`n hans, men vi er ikke kjærester lenger. Hvor bor dere da?
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Hei og velkommen hit:) Jeg er 21 år, og har en liten gutt på snart 8 mndr. Nr to er på vei, ble gravid igjen når lillegutt var 5 mndr. Så blir bare 14 mndr mellom mine:) Vi planla også to tette, så vi gleder oss veldig! Lykke til med ny prøving;)
*Sjokomelk* Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 hei hei ! velkommen =) jeg er også 20 år og fikk en herlig sønn 25mars.Når i mars fikk du ? jeg bor i bergen sammen med sambo =) vi bor i leilighet men leiter etter hus =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå