Gå til innhold

Hei alle sammen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er ny her, fikk nettopp tips fra bekjente om denne siden. Siden jeg ikke er mer en tjue, er vel dette rette plassen for meg :-) Skal kanskje fortelle litt om meg selv da, fikk en nydelig gutt i mars dette året, og han er selvfølgelig den søteste gutten jeg vet om ;-) Bor sammen med barnefar i en leilighet, og synes det er helt topp! Nettopp startet å snakke om en liten baby til, da vi vil ha to tette:-D Hadde vært gøy å fått vite litt mer om dere som er her inne på forumet? Hvor mange barn dere har f.eks. Er uansett morsomt å bli kjent med nye folk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, og velkommen! :)

jeg er rimelig ny her selv, fikk ei jente 22.juni.

altså for 19 dager siden!

jeg er 23 år, bor på notodden men kommer fra tønsberg/horten.

akkurat nå er vi på sommerferie i Tønsberg, for jeg fødte på tønsberg sykehus, og mannen min har sommerjobb her.

vi er studenter begge to:)

Skrevet

Hei hei =)

Er også temmelig ny her.

Fikk prinsessa mi 27. juni (15 dager siden), og hun er forresten verdens nydeligste jente ;)

Er selv 19 år, gikk ut av VK1 hestetilpasset landbruk og naturforvaltning i vår, og skal ta et år fri for å være sammen med Benedicte. Bor for øyeblikket hos mammaen min, men skal flytte i egen leilighet om ikke altfor lenge :)

Barnefaren bor sørpå, men kommer kanskje opp og hilser på om ikke altfor lenge... så jeg kan vel kalles deltids alenemor :P hehe

Skrevet

hei og velkommen inn =) jeg er ikke særlig ny her, hehe.. fikk min lille prins 23 juli 2006 så han er straks ett år gammel og seff verdens fineste lille prins <3

litt om meg: jeg fyller 19 i desember og bor i oslo sammen med barnefaren som er og har vært min kjæreste gjennom 2 år nå =)

kjenner egentlig ikke så mange her inne selvom jeg har tilhørt denne gruppa i ett år snart så hadde vært artig å bli kjent med flere unge mødre =)

Skrevet

Hei!

Jeg er 21 år gammel, og har en nydelig pjokk på 15 mnd.

Til høsten starter jeg på lærerhøgskolen i Levanger, og det gleder jeg meg til.

Jeg bor sammen med pappa`n hans, men vi er ikke kjærester lenger.

Hvor bor dere da?

Skrevet

Hei og velkommen hit:)

Jeg er 21 år, og har en liten gutt på snart 8 mndr. Nr to er på vei, ble gravid igjen når lillegutt var 5 mndr. Så blir bare 14 mndr mellom mine:) Vi planla også to tette, så vi gleder oss veldig!

Lykke til med ny prøving;)

Skrevet

hei hei !

velkommen =)

jeg er også 20 år og fikk en herlig sønn 25mars.Når i mars fikk du ?

jeg bor i bergen sammen med sambo =) vi bor i leilighet men leiter etter hus =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...