Gå til innhold

Flere her som kjeeeeeeder seg....??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, eg gjere!! trur eg har vore inne på alle nettsider av brudekjoler, og andre kler... dritt lei!! men er så lite å finne på..

når er termin?

Skrevet

Jepp,her...og sønnen min...kan liksom ikke gjøre så mye med han...godt pappan kommer hjem fra jobb snart..=) Så er det så sykt varmt..blir så lei den varmen,gleder meg til snøen kommer igjen=)

Skrevet

Kjeder meg... kjeder meg kjeder meg kjedermegkjedermegkjedermegkjedermeg......zzzzzzzzzzz

og jeg er på jobb.. slå den!

Skrevet

jaaa!!:P Sitter og ser på Tribal Tattoveringer nå:) Sånn til ETTER fødsel;)

Skrevet

Kjeder meg... Sitter på dataen å bare venter på at dagene skal gå. Sønnen er ute å leker i den overgrodde hagen vår og typen kommer ikke hjem før ti-ellve i kveld som vanlig. Grått kjedelig vær, med fare for regn.... Skulle vært en tur i dusjen og på butikken, men...

Skrevet

Termin er i SEPTEMBER!!! :(

Hadde vært deilig med fint vær ute, da kunne jeg ha kjøpt engangsgrill og grillet pølser på verandaen... Mannesen er på jobb i kveld, så står bare ikke der ute alene å griller, trosser været og alt liksom....nneeeeh... :)

Skulle ønske JEG kunne vært på jobb faktisk, kjeder meg hjemme...

Jeg bakte noen DEILIGE ostehorn i går da, er lettvint og ikke noe som tar ALL energi liksom...

Tenkte kanskje å ta noen av girlsa på ordet her inne, og leie en av de sippefilmene som de snakket om på en tråd her...

Hva med dere? Noen planer??

Skrevet

jaaaaaaaaaa. Kjeder meg masse. Har unnagjort 2 og 1/2 uke av ferien, var sykemeldt 3 uker før ferien og har 7 og 1/2 uke igjen før jeg begynner på jobb. Det er hardt å være lærer;) I tillegg er det fint vær, og jeg holder på å omkomme av varme. Vi har jo varmerekord her oppe, over 20 grader hver dag i en uke. Det er lenge siden det. Kjenner jeg blir sur og amper i varmen. Spiser is og leser hele dagen.

I dag har jeg vært flink da, har ryddet loftet, og det trengtes virkelig. Vi får bimme oss gjennom dagene:)

Skrevet

når har du termin da tyvenlias?

det verste av alt er jo at dette ER min ferie og....

Sykem en uke før ferien, har min første av TRE uker ferie nå og skal sikkert ikke tilb i jobb før jeg går ut i perm i august.....

For en KJEDELIG feire!!!! Bare GI meg LITT sol!!!!!

Skrevet

Gjøre minst mulig på mest mulig tid, har ikke termin før i slutten av des og har vært sykemeldt siden mars....

Sulten er man å, og kjøleskapet nesten tomt... Matlei som fy i tillegg. Moter meg opp til å gå i butikken. Tar sikkert et par timer... hehe

Skrevet

Jeg har ikke termin før 1. desember, happy days. Så jeg har leeeeeennnnggggeeee igjen. Men når vi reiser bort, så er det ikke så ille. Gubben har ikke ferie før i slutten av måneden, så det blir lenge å gå hjemme.

Ser du er matlei Reflex, det er ingenting som er så kjedelig som å handle mat, i allefall når man ikke vet hva man har lyst på.

Skrevet

Kjeder meg jeg å! Så sinnsykt...Har ikke bevegd meg ifra go'stolen siden jeg kom ifra jobb klokken 4....

Hadde planer om å pakke,Stikker til syden om en uke...Men sjekka og hadde vist pakka alt :P

Og så hadde jeg planer om å gå tur,men siden jeg låner bort mp3'en min er det uaktuelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...