Fabelaktiv Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 hallo kylling hakke peiling.. men de som framkaller bilder lager sikkert postkort også fint bilde på facebook forresten
velsignet med to Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Jeg bestilte fremkalling av bilder over nett første gang nå på lørdag, og i dag kom bildene i posten. Brukte postfoto.no, betalte 95 kr for noe over 60 bilder inkl. porto.
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 fotoknudsen.no er jeg kjempe fornøyd med, er bare der jeg framkaller mine bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå