Gå til innhold

Tran, andre som opplever dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille blir så surklete, og hoster når han får tran. Ganske ubehagelig opplevelse. Er det andre som opplever dette? har gått over til d-dråper nå, men vil helst gi tran. Tror dere at det kan være farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er 5 månder nå, glemte å skrive dette

Skrevet

Har ikke opplevd akkurat det, men vi fikk ikke tran i de to andre. I stede gikk vi over til eskimo Kids, det inneholder mye det samme som tran, men er renere siden fiskeoljen er utvunnet fra selve fisken og ikke leveren og smaker mye bedre for de små (og lukter mye bedre!) og setter ikke flekker på klærene heller. Du får kjøpt det på helsekostbutikker.

Skrevet

Er det vanlig flytende? I så fall skal jeg prøve det, takler ikke lukten av tran, og føler meg stygg når jeg husker å gi det.

Skrevet

Ja den er flytende, smaker og lukter tuttifrutti, smakte på den en gang selv og er nå ikke helt enig, men ungene gaper nå villig og den var helt klart bedre enn tran ja, men det skal jo ikke mye til da, hehe...

Skrevet

HS sa at det finnes kaptein sabeltann tran som smaker tutti frutti og ikke skal sette merker på klærne. Hun mente å ha kjøpt det selv på obs.....Jeg har ikke funnet det enda, så jeg gir d-vit dråper når jeg husker det

Skrevet

her opplever vi det samme som deg. Jeg stopper da opp med å gi tran og stryker han over brystet og sier han skal hoste. Venter til han har hostet og svelget igjen før jeg fortsetter med å gi tran. (6 mnd)

Skrevet

Tusen takk for gode svar:))

Skrevet

Husker at snuppa vår også ble surklete noen ganger etter tran, men jeg opplevde ikke det som noe problem egentlig. Hun hoster fortsatt av og til, tror kanskje det kommer av konsistensen på tranen, tykkere enn det hun bruker å drikke liksom :) Hun rynket alltid på nesen før og det så ut som hun virkelig mislikte smaken. Men nå er hun 9 mnd og blir sååå glad når hun får se tranflaska, gaper høyt når jeg kommer med skeia. Så det er tydelig at det smaker godt nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...