Gå til innhold

hva om man lekker fostervann..


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan merker man det og burde jeg ringe føden eller bare vente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, ville kanskje ringt å hørt med de?

Snakket med en venninne som fødte for noen dager siden og vannet gikk på henne et par dager før hun fødte... Fikk beskjed om at det ikke gjorde noe for kroppen produserer mer vann...

Men ville ringt ja! :)

Skrevet

takk for svar.. ble strippet på fredagen hadde da mindre livmorhals så derfor kunne hun gjøre det. etter dette føler jeg at det har lekket men kan jo være utflod... er ikke den som liker å ringe for mye heller.. men har hatt en del kynnere i dag da.. hmmm. har så lyst noe skal skje snart. er sååå lei av å være stor og tung og ikke kan bevege meg normalt.

 

savner å kunne snu meg ordentlig i senga om natta uten å måtte reise meg og snu meg på gulvet før jeg legger meg igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...