Fabelaktiv Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Du i 12 uke - stolt som en brusende hane - sa: Jeg skal ha barn Og ingen spurte om noe? Peprer litt til dere som "syter" over alle teite spørsmål dere får. Ja, jeg er enig i at mye er teit - og dere er tildels morsomme også, men tenk nå at folk faktisk prøver å vise en interesse i noe de antagelig trur er veldig viktig for dere - og de kommer ikke med en eneste gang på å stille de intelligente spørsmålene dere skulle ønske folk hadde.. Nyhetens interesse er alltid stor.. vær litt greie da med omgivelsene deres - jeg er glad for alle spørsmål og svarer så godt jeg kan. Er spørsmålet for personlig så svarer jeg ikke, men er ikke sur på noen fordi de er ivrige eller lite gjennomtenkte
MiniMeAndMe+spire Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 heh, nei sant nok... man vet ikke hva man har før man "mister" det, er det ikke noe som heter det..?
Fabelaktiv Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 Ja.. også må man liksom selv fortelle at "Jo jeg skal på UL da og da - og vi gleder oss.. men jeg er ikke kvalm.. nei - tristere det ja. Glad for alle som bryr seg (selv de som bryr seg litt i overkant om "juicy" detaljer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå