så var vi 4 Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Nå er jeg spent altså, reagerte noen på kaffekanna?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Ha ha ja alle lo av Tærteluska fordi hun hadde kaffekanne!! ;o) Kjempekoselig på treff, søte jenter m søte barn ) Det er på østlandet det skjer vettu, så du får flytte sørover, hi hi =)
så var vi 4 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 Ja søren altså, jeg går jo glipp av alt det artige
Ane** Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Hahaha, ja meg å den kaffekanna mi!! hehe Var koselig å møte alle sammen. En haug flotte mammaer! Morsomt å få ett ansikt på de man "snakker" med daglig.. Mor-til-Gunnar: Jeg har leka til mini!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 det var kos assa :-) bare så teit at jeg måtte gå så fort. men neste gang skal jeg ha bedre tid :-) bra du har leken! for jeg har bare lånt den *rødme*
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Så flott at dere hadde det gøy i dag da :-) går visst glipp av morroa jeg også...sånn er det å ikke bo rundt oslo...
så var vi 4 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2007 vi får finne på vår egen moro menga. Kanskje vi tar jetten og stikker til Karibien, så kan disse ungene sitte hjemme med hushjelpa
AneB Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Tror jeg blir med til karibia, jeg da... Så kan de bare være i frognerparken... litt misunnelig...jeg og lurer på hvem alle er!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 det hadde vært gøy og fått alle til og ta ferie sammen.. hihi :-)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 11. juli 2007 #11 Skrevet 11. juli 2007 he he ja neste sommer kan vi ha et gedigent alenemamma treff et kult sted! På hunderfossen kanksje, juuuuuhuuuuuuuuu!!!!! )
så var vi 4 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. juli 2007 Jeg sitter nå å koser meg med en biff, så kan bare dere søringer ha det så godt
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 11. juli 2007 #13 Skrevet 11. juli 2007 ække så glad i biff uansett, så du får ha den for deg sjæl!!!! ;o)
så var vi 4 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 11. juli 2007 har vin også om det skulle smake
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 11. juli 2007 #15 Skrevet 11. juli 2007 jeg er jo gravid, så den kan du også ha for deg sjææææææl!! He he ;o)
så var vi 4 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 11. juli 2007 ja søren du sier noen. Nei da får du bare ha det så bra, ærta bærta
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 11. juli 2007 #17 Skrevet 11. juli 2007 he he jo jøss ;o) Skal ta det igjen om noen uker, he he =)
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #18 Skrevet 11. juli 2007 jeg er med neste gang..... kanskje vi skulle lagd en gedigen barselgruppe, alle sammen her inne, så kunne vi byttet på å ha det hjemme hos hverandre. hadde fått sett litt av norges land da? og kom igjen jenter, vi som har sååå godt med penger kunne vel gjort noe sånt? regner med at de fleste bor i villaer rundt omkring, så overnatting hadde heller ikke vært noe problem??
AneB Skrevet 11. juli 2007 #19 Skrevet 11. juli 2007 Dere vet, jeg sender jo jeten min rundt og plukker dere opp om det skulle være noen som har problemer med å komme seg til Bergen i alle fall! Og overnatting er selvsagt ikke noe problem her på godset!
Singelmamma og banden Skrevet 11. juli 2007 #20 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har 5 soverom. Siden vi bare bruker 3 av dem er dere hjertelig velkomne til å bo hos meg :-) Jeg har til og med et bittelite ekstra bad som dere kan dele på, og jeg kan sikkert få lånt et ekstra stellebord til å skvise inn i dusjen der om nødvendig ;-) Og landbrukskolen jeg jobber på er like ved, så da kan vi trille bort og se på dyra og mate endene i dammen vet dere! Tenk så koselig og TRANGT det ville blitt :-) Ja, og så har jeg en bitteliten komfyr å lage mat på. Nei dette blir supert dere ;-) Og jeg har jo en av de minste boligene siden jeg ikke har så mange barn, og så er det jo jeg som bor nærmest alle dere andre.... ;-)
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #22 Skrevet 11. juli 2007 Er en sånn kveld som jeg ikke gidder å gjøre noe...og KJEDER meg... har masse jeg burde gjøre men gidder ikke....noen som vil leke med meg ??
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 11. juli 2007 #23 Skrevet 11. juli 2007 mammaen _til _elias hahahahahahaha hørtes ut som en flott ide:D joda bor i en villa på under 40 kvm og har sovesoffa i stua men alle er velkommne:P har en diger hage da så dere kan slå opp telt:D
Singelmamma og banden Skrevet 11. juli 2007 #24 Skrevet 11. juli 2007 Samme her. Har gjort det mest nødvendige husarbeidet, og ungene sover. Har jenta til ei venninne her på overnatting, så 4 barn sover søtt :-) Vesla har begynt å sovne i 9-tiden nå, så jeg får en time/halvannen før jeg legger meg, og det er utrolig deilig! Dessuten sover ho til ca kl 6 - uten å spise, så jeg får sovet godt om natten. Jeg føler meg utrolig heldig på det punktet der!
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #25 Skrevet 11. juli 2007 høres deilig ut å få sammenhengende søvn ja. du kan nok trenge det med 3 små jeg er egentlig utrolig bortsjemt der...har en gutt som sover fra sju på kvelden til 6...får litt å drikke og sover videre til halv ni -ni stort sett... 4 barn ja...må være slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå