Sjefsmegga Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 ...minsta er som oftest litt urolig av seg på dagtid... Men nå som søsknene er borte og jeg har MASSER av tid til hene...vel..da sover hun og spiser bare.... Våkna kl 8.00 etter en hel natts søvn...tørrbleie og pupp...sov til 12.30...så tørr bleie og pupp..litt babbling og sovnet igjen...fikk tørr bleie og pupp igjen for en times tid sia og nå sover hun forsyne meg igjen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå