Gå til innhold

Nytt håp etter MA

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg brukte disse sidene masse da jeg mistet tidligere i år (MA-10 uker på vei). Da jeg ble gravid igjen bestemte jeg meg for at jeg skulle legge inn et innlegg hvis det denne gangen skulle gå bra. Jeg er nå 11 uker på vei og har nettopp vært på ultralyd. Hjertet banket og alt så bra ut:) Jeg vil bare si at jeg vet hvor tungt det er når det går galt, men at det kommer flere sjanser! Ønsker dere alle (og meg selv;) masse lykke til!! Alt ordner seg tilslutt.

Klem fra ei som ønsker å gi håp og optimisme!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Slenger meg på her jeg! vil også gi håp til alle her inne!

jeg er i dag 18+0,ble gravid etter 1pp etter en MA i februar. Har vært på ordinær UL (på onsdag) alt var bra og vi venter en liten gutt!

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk jenter!! Litt godt å høre når man har mistet... Jeg mistet i SA og lurer på om jeg er gravid igjen nå (litt tidlig å teste enda, og vil heller vente på evt TR..). Lykke til videre i svangerskapene!! Friske svangerskap og unger unner jeg alle som har vært igjennom den store sorgen å miste et barn!

Klem:)

Skrevet

Jeg hadde MA i forrige uke og trenger virkelig å høre positive historier. Tenker jo så mye forskjellig: Tenk vist jeg ikke blir gravid med en gang, tenk vist det skjer igjen.... Huff, kan virkelig psyke meg selv ut.

Takk for optimismen :-)

Skrevet

Hei jenter.

Jeg slenger meg også på her.. Hadde en MA som ble oppdaget i uke 10 (embryoet var ikke eldre enn ca 5uker). Denne beskjeden fikk jeg på selveste Valentines day 14. februar-07. Det var en kjempe vanskelig periode, MEN nå er jeg 12+5 dager og inne i 2.trimester!

Vet alt for godt hvordan det er å få den vanskelige nyheten...

Sender dere alle her inne varme klemmer.

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hadde selv en MA for ca 1mnd siden,og venter stadig på mensen,for så å kunne prøve igjenn!

Godt å se at det er noen her som har blitt forholdsvis fort gravide igjenn!

Det er bra! Gir meg håp!!

Godt med solskinnshistorier!!

Skrevet

Var veldig hyggelig med en slik oppmuntrende tråd ja. Mistet tidlig i august jeg i en SA, var veldig tidlig, men trist uansett..

Nettopp fått mensen igjen etter 32 dager, så syklusen stabiliserte seg med en gang. Nå er jakten på el snart her, så får vel bare håpe ja.. Masse lykke til alle jenter

Skrevet

Jeg har også en hyggelig historie å dele.

Mistet i MA i uke 18 - når vi var klare for nye forsøk satt ny spire på 1.forsøk.

Fikk god oppfølging i ny graviditet, i dag er jeg akkurat 31 uker på vei.

Gleder meg til å bli mor.

Lykke til alle dere som prøver igjen etter SA og MA.

Skrevet

Det er så deilig å høre slike historier, det gir virkelig håp og motivasjon til å prøve på nytt igjen. BIM forumene har stor ære for at jeg har kommet meg så raskt på fote igjen etter min MA. Klarer nesten ikke å vente med å begynne å prøve igjen.

Lykke til med graviditeten alle sammen, dette fortjener dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...