Gå til innhold

UL vs Menstermin:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensterminen min er 9 oktober og på rutineultralyden ble den flyttet til 21 oktober. legene har hele tiden trodd 9 oktober er mer riktig med vekt på symfysemål og tidlig sparking osv. I uke 26 var jeg på ultralyd igjen da viste størrelsen på barnet at den kom 10 oktober. det alle legene har trodd hele tiden. men hva bør jeg stole mest på da?

Er ultralyden i uke 18 den mest riktige? kan ikke barnet være litt mindre enn det skal så tidlig? vet ikke om jeg er i uke 26 eller uke 28+ jeg :P noen som har hatt det lignende og hva stemte hos dere som har født?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kan gjøre meg klokere? :P

Skrevet

kan ikke det gitt. men høres jo ut til at du har rett da :)

bebbis kommer nok når bebbis er klaaaaar

Skrevet

nei, dessverre...

motsatt hos meg. Jeg regnet meg frem til termin 4.august. Fikk UL termin 19.juli - gått med menssmerter, tak i rygg og mage siden søndag kveld, men ikke regelmessig og vondt, så får se om det skjer noe nå snart. Men alt tilsier at det er min UL termin som stemmer

Skrevet

Ikke alltid lett og skjønne alle de forskjellige terminene nei..

Slapp det problemet jeg da, for på ordinær UL ble dagen min flyttet bare 1 dag..

men da vi var på 3D UL i uke 29, syntes jordmora jenta vår var stor og tippet henne til 5-6 dager lenger på vei.. Så da håper jeg iallefall at jeg slipper å gå helt til termin min!! :-)

Skrevet

Jeg håper også jeg slipper gå helt til termin:p kjedelig å vente, vil bare holde barnet i armene:p

Skrevet

Ikke for og skuffe deg, men jeg tror nok at den ordinære UL terminen stemmer. Det er da fosteret et likest i vekst.

Har du eventuelt en mens/ el dato og gå ut i fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...