emili78 Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Hei og hopp!!! Nå er spiralen ute, så nå er det bare tut og kjør hjemme hos oss. Men det jeg lurer på er hvor lang tid tar det før jeg blir gravid. Hadde mensen en uke før jeg tok ut spiralen min:-) Ellers så håper jeg vi alle blir gravide med tider og stunder
her er jeg Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Så moro!! Har dere barn fra før? Siste p-ring er ute her, og har håp om å begynne prøving om 2-3 uker... Vi snakkes vel! ¨ Enjoy!!
emili78 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 Jada, vi har fem barn fra før tilsammen. Han har to fra før, jeg har ett fra før også har vi to sammen.:-) Jeg er såååå innmari spent. De andre gangene så var det veldig lite planlagt,men denne gangen er det planlagt nesten til minste detalj.
Rafi Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Gratulerer og velkommen som prøver. Er i 2pp selv. Til her er jeg: hvor lenge brukte du p-ring? Jeg slutta i mai på p-ring, og lurer på hvor fort det går før alt er i rute igjen. Hadde vanlig mens på nøyaktig samme tid som før. Men har ikke klart å finne EL denne mnd da. Så er spent på om det har blitt klaff eller ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå