milly:) Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 kjøpte det som trengs av gulpekluter,stellekluter, ammeinnlegg,ammeBH,tisselaken til seng og vogn,vanntett frotte stellemadrass,store stygge behagelige truser til etter fødselen, helsetepper til baby, tøfler, joggedress til barsel, amme-sportsBH,skittentøyskurv til baby, 6 bodyer, og to babyluer til 800 kr samlet!!!!! Suuuperbillig! På sparkjøp.no ... skulle egentlig gå rundt på forskjellige butikker idag i varmen(som ikke frister) og bruke MASSE penger som ihvertfall IKKE frister akkurat nå, men det slapp jeg!! håper varene kommer snart!! Kleeem:)
mamma i juli Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Kjempe smart! Bruker nettet mer og mer jeg også. Skal man ha en spesiell gave til noen for eksempel er det mye lurere å søke på nettet enn å bruke en dag og gå fra butikk til butikk!
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Ingenting redder dagen som en real "handletur". Tenker jeg skal surfe litt selv, -etter at jeg har laget middag;o)
lemontree Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 tenkte jeg skulle prøve å være like smart hernå, men jeg føler meg bare helt dinosaur - jeg finner jo ingen ting der - søker på det ene og det andre og får ingen treff. Finner heller ingen oversikt over ulike kategorier - kommer bare til startsiden med noen bagger som de vistnok selger mange av... Latter:) - Hjælp!?
milly:) Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2007 Det var litt vanskelig å finne det man trengte ja!!!!! brukte bittelitt tid på det men om du søker på søkefeltet nederst til venstre med ord som ; baby, amme, laken, teppe, så generelle ord som mulig så skal det komme oversikt over varer. Om det ikke er det du ønsker på første side, så trykk "flere matcher"... håper du finner frem!!! Lykke til, bare si fra om det ikke går!
lemontree Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Takk for svar! tja, nei... herregud, nå føler jeg meg ufattelig dum, men - nederst til venstre finner jeg ikke noe søkefelt, båre opp til venstre under logoen, og når jeg skriver inn noe der får jeg ikke noen treff - har prøvd de fleste av ordene du foreslår... Skjønner ingen ting, jeg.... (flau...) Man må vel ikke være registrert - ser det er noe "mitt intranett" der, men ikke noe sted man skal registrere seg... ?! Takk for fjernkurs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå