Gjest Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Hei alle sammen.. Jeg har ikke vært så aktiv her inne. Ikke med å skrive iallefall, selv om jeg har vært mye her og lest. Jeg har en gutt som snart er fem mndr, og du verden så mye man lurer på... Helt utrolig! Hva skulle man gjort uten disse sidene da?? Jeg NEKTER å ringe HS hver gang det er noe... (Hun er super hun, altså, men det er mest for min egen skyld...) Jeg har bare lyst til å si: DET ALLER MESTE ER HELT NORMALT!! Husk å tenke det hver gang dere lurer på noe.. Jeg blir så irritert av alle de "bedreviterne" i familien og blant vennene som hadde babyer for hundre år siden, som skal sette griller i hodene våre.. "Jøss, synes han er litt liten jeg... Har han litt lite hodet....? Han må ha en del gulsot? Ruller han ikke enda? Synes han er så alvorlig jeg.. Han KAN le, ikke sant...? Åh.. Sover han igjen....? Litt slapp, eller...? Åh... Nå blir han stor.... Sånn som han spiser!!! etc etc.. " Det er ingen som har sagt alt dette direkte, men det er slik min hormonelle, bekymrede, omsorgsopptatte mamma-kropp oppfatter det... Jeg har et par bekjente som har fått baby etter meg, og jeg sier bare "DU VERDEN FOR EN VAKKER BABY!!!" Jeg satt nesten med gråten i halsen når jeg leste om at det er flere som tenker på fødselen enda.. Jeg gjør også det! Det er også HELT NORMALT! Og min vakre gutt på snart fem mndr, han ler, når vi gjør noe for å få han til å le, men han snur seg ikke... Det er HELT NORMALT! Uansett: Om de snur seg eller ikke, om de får mme eller mm, om de ler eller ikke, om de har funnet tærne sine eller ikke, om de sover hele natten eller ikke, om de spiser fire eller fem ganger i døgnet, om de veier 5 kilo eller 8... De er våre babyer, de er vakre, og de gjør ting i sitt eget tempo, og på sin egen måte. GUDSKJELOV! Gratulerer alle dere flotte foreldre med alle de vakre babyene!!! Ha en strålende dag!!! :-))
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Veldig bra skrevet ) Denne redda dagen min )
lilleskatten Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Såå bra innlegg. Ha en super ettermiddag. Klem fra mamma`n til en liten gutt på 2 mnd.
En liten mamma Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Dette var et flott innlegg! Ble glad da jeg leste dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå