Gå til innhold

November: hjelp! flere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6-8 mnd; hvordan er dagene deres? NYTT 13:11 11.07.2007

det er så utrolig mye sutring og gråt her om dagen, hun spiser lite og styrer mye. Jeg er så sliten! Før har hun alltid vært veldig blid, spesielt etter søvn, måltider osv. en nå er da til og med da bare sutring og skrik.

Hun har for et par uker siden begynt å rulle fra rygg til mage, åler/kravler seg litt rundt, har et par ganger rullet andre veien også. Er 7,5 mnd. Frustrasjon for at hun vil frem her i verden?

 

Spør samtidig hvor mye de sover... synes hun sover lite. føler hun kanskje sutrer for at hun er trøtt, men får henne ikke til å sove mer...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mie har aldri sovet så mye på dagen. og alltid vært mest glad i å være på fanget vår. men et par uker fr hun lærte seg å ordentlig åle seg avgårde ¨så var det ekstremt mye suttring. hyl sskrek heeele dagen. men så for et par uker siden løsnet det og hun kom seg fremiver i en fart, og etter det har hun bare hvet blid som en sol igjen. nesten blidere enn noen gang. nå kan jeg til og med gå ut av det rommet hun er i yten at hun gråter. og det har jeg aldri kunnet gjøre før.

 

så det er jo ikke veldig usannsynlig at hun bare er litt frustrert over å ikke komme seg dit hun vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Vet absolutt hva du mener , min gutt er de siste dagene blitt helt umulig.Han hyler ( sånn lys lyd som skjærer seg godt inn i hodet), er grinete, makkete, er skikkelig hyper. Han åler seg kun frem på gulvet, setter seg opp i kravle stilling men ikke tatt skrittet fullt ut enda. Håper det er det som plager han da, at han ikke får kommet seg fort nok frem. Er jo bra han er aktiv og alt det men jeg må innrømme at jeg er bekymret for at han kan være litt hyper....... håper det er normalt dette her. Han blir 8 mnd om to dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hjelpen, men hva gjør dere? avleder? jeg orker ikke høre på det gnålet og skrikinga hele dagen lang heller... klikker snart her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH! Jeg vet akkurat hvordan du har det! Hun er helt umulig om dagene, blir liksom ikke fornøyd med noenting, og det virker som om det er etter hun har lært seg å stå og krype at det virkelig har blitt ille. Makker og hyyyler hele dagen. :(

Ingenting er bra nok. Men hun sover heldigvis 12 timer i strekk om natta, men om dagen sover hun max en time totalt, får henne ikke til å sove mer, men jeg ser hun er trøtt.

Kanskje babyer bare er slik når de er en 7-8 mnd?

Det er jo tydeligvis flere her med "umulige babyer" :)

Håper det gir seg snart, for jeg blir faktisk sprø snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Vi hadde en kjempe-frustrert og gritene baby i den perioden før hun klarte å komme seg enkelt fremover selv. Skikkelig slitsom periode. Så kom en liknende periode da hun begynte å reise seg, men ikke kunne sette seg ned. Men det gikk over etter et par uker med grining, surking og oppvåkning om natta.

 

Det går over, bare hold ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...