Lillegullet130707 Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Jeg er 38+5 og fra i går har bekkenet mitt vært helt stivt. Er også støl i baken, som om jeg har sykla mange mil på et vondt sykkelsete.... Har mye vann i fingrer (gjør vondt når jeg knytter neven) og i føttene... Noen flere som har det slik? Var til kontroll i dag. Legen sa at det nærmet seg veldig. Hodet var så langt nede i bekkenet at han kjente det nesten ikke.... Legen mente at mine vondter var et godt tegn, også det at hodet satt så lavt i bekkenet. Det kunne være snakk om dager mente han. Han oppfordret meg til å gå turer og være fysisk (uten å slite meg ut) - selv om jeg hadde vondt, da ville det gå fortere mente han... Jeg er så fødeklar som det går an å få blitt, har så lyst til å se lille knøttet og har så mye vondter for tiden... Så nå skal jeg snart ta på meg mine gode joggesko og ta meg en runde! Ha en fin dag jenter!!! Klemmer fra meg!
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Er 38+1 og har det likedan. Har ikke tid til fødsel på noen dager ennå, så prøver ta det med ro, men om ikke så lenge skal jeg også prøve å gå litt for å se om det kan sette ting i gang. Verker sånn nedentil etterhvert, at jeg orker ikke ha det sånn lenge. Lykke til! Si fra hvis det funker ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå