Gå til innhold

hvor mye betale ang utdrikningslag????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye har dere pleid å betale pr pers på utdrikningslag?

håper noen kan svare meg sånn ca =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer helt an på hva som blir planlagt. Men ett godt tips, samle inn penger på forhånd.... Når jeg var på utdrikningslag sist tok de alt etterhvert, og til slutt var alle så full at ingen hadde penger til sjåføren.....

Skrevet

Jeg har vært i tre utdrikningslag denne sommeren, og har betalt fra 250 (ingen hovedaktivitet, bare mat og et par øl) til 500kr (en stor hovedaktivitet + mat etc). Har inntrykk at 500kr er ganske vanlig.

Skrevet

Ja! Hvis du skal arrangere så ta inn penger på forhånd! Betaling er påmelding eller noe sånt. Samboer`n min arrangerte utdrikningslag tidligere i sommer, og mangler nesten 10 000kr!! Og det er _mine_ feriepenger siden han måtte låne av meg. Fader som folk er sløve! Han mistet helt oversikten over hvem som betalte og ikke, og tross purringer om betaling så er det fortsatt mange som ikke har betalt.. Dette var et digert utdrikningslag..

Skrevet

tror det normale er rundt 500-600, men mange havner opp mot 1000

Skrevet

Skal ikke arrangere - men fikk lapp om at jeg måtte betale 1000 kr for å bli med på utdrikningslag ... syns det var litt mye ... spesielt nå som sydenturen er betalt å greier

Skrevet

Jeg har vært forlover to ganger! I det ene tok jeg 350,- pr person og i det andre tok jeg 550,- pr person! Pengene ble satt over på konto på forhånd, det er lurt slik at man har oversikt og ikke blir sittende igjen med alle kostnadene alene.

Hvor mye penger det blir er alt etter hva man ønsker å gjøre i utdrikningslaget! Aktiviteter, middag, drikke o.l

Skrevet

KOmmer jo helt ann på hvilke aktiviteter det er planlagt, om alle skal være med på aktivitetene (eller bare bruden) hva slags mat som er inkludert, er drikke enkludert etc.

Husk at alle aktiviteter koster penger. Og mat og drikke til en hel dag koster også endel. dersom det er ulike aktiviteter involvert er det ikke uvanlig med mellom 500 og 1000 kr

Skrevet

Jeg har vært på utdrikningslag i sommer, og da betalte jeg litt i underkant av 400 kr. (da var det mat og en aktivitet som alle var med på, og en ting kun bruden var med på).

Det syns jeg var helt grei pris. Hadde det kostet meg 1000 kr å dra i utdrikningslag så skulle jeg hvertfall visst på forhånd hva jeg betalte for, og at det var verdt pengene. Det syns jeg var veldig mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...