Gjest_1001 Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 ... er å måtte lukte jeg frem til hvor din 15 mnd gamle sønn la eplebiten, eller plommen (eller hvilkensomhelts mat) som forsvant og ble liggende i en uke. Boller med hår i skuffer, brune gusjete eplebiter under sofaen, kromler i sengen min og matrester under hodeputen min... skive med majones og servelat klistret på veggene... grrrr... Nå sitter jeg her, og tenker, hmmmmm, jeg kjenner en merkelig lukt ;-)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Hva med å la lillegutt spise fint ved bordet? :-) Eller i godstolen sin forann barnetv? :-) Mat i senga hører da ingen sted hjemme?
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 hehe... ;o) you are not alone! ;oD
Libido- Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Hu forer han sikkert ikke i senga da vøttø! Barn kommer seg frem her i verden =)
Gjest_1001 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 Hehe, joda, kan plassere han i stolen. Men han har "makk i ræven" så der sitter han ikke mer enn i 10 minutter. Dessuten så sitter han i stolen sin og kaster maten og da kan den havne hvor som helst. Og jeg kan heller ikke sette ham i stolen når han bare skal ha noe snacks som noe oppskåret frukt e.l. da ville jo han sittet der hele dagen. Store måltider tar vi i spisestolen, men den blir kjedelig fort om han skal plasseres der hele tiden...
Gjest_1001 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2007 Skrev jeg nettopp 10 minutter, mente 1 minutt
Stor_smil Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Må legge til, fettete fingeravtrykk på alle vinduene og på de tre skyvedørsgarderobene våre i speil (sjakktrekk å velge det ja!), rosiner overalt på gulvet, en ihjeltygget kjeks utspyttet på gulvet..for så å bli trakket i og rundt i hele stuen... og ja, kan ikke glemme eimen av en rar lukt som kommer snikende etter en fersken-bit som er gjemt under sofaen... velkjent fenomen det derre
Gjest_1001 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2007 Hohoho... Ja, og leker eller mat i skoene!!! Den må ikke glemmes. Den gufne følelsen av å trakke oppi en sko der det har lagt en halv nektarin og gjæret seg :-S
bambi på isen Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Ler å ler............... Godt det er sånn i andre hus også )
Gjest_1001 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. juli 2007 Hehe, ja, det blir nok myyyye rart i skoene fremover også... Når det er fint vær så pleier døren å stå åpen i gangen slik at minien kan gå inn og ut fritt. Deilig å kjøle seg ned inne når det blir for varmt ute. Og i solen blir jo det en del frukt om dagene.... hmmm... Noe å se frem til ;-) Hehehe... Eller mamma sine dyre ting i do :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå