Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Er i uke 40 nå, og veldig klar for å føde:-) Vært hos jm idag, og hun anbefalte at vi gikk hjem og hadde sex, pga et stoff i sæden kunne virke gunstig i forhold til riene..greit nok! Men så kom jeg til å tenke på at om vi har sex ikveld, og HVIS fødselen skulle starte inatt, er det ikke litt teit at sæden kommer ut igjen i fødselen.? Hver gang vi har hatt sex tidligre kommer jo halvparten ut igjen..:-) Mye rart en skal bekymre seg for altså, kom bare til å tenke på det liksom..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 hehe, det har jeg ikke tenkt på, men... drit i det du! sikkert ikke første gangen de ser det. kanskje det kommer ut sammen med vannet... men etter sex skal man jo ligge en liten stund med sæden inne i seg, og etter det kan du jo tisse og vaske deg nedentil, ta en dusj. sååå fort starter det sikkert ikke )
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Det kommer så mye annet rart ut derfra når fødselen begynner, så sæden merkes nok ikke. Ha bare masse sex! Det er jo heller ingen garati for at fødselen starter etter sex heller, men kanskje det hjelper på
Turid Laila Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Vi hadde sex på kvelden sånn rundt 21-22 ca. lå med bena opp en god stund etterpå, ca. femten min. Våknet klokken 03.30 med rier, da fikk jeg tid til å gå på do og ta meg en lang dusj, tror det meste kom ut igjen da, var ihvertfall bare utflod som var i truseinlegget da vi kom på sykehuset og JM sjekket for åpning og lignende. Så tror nok ikke du bør bekymre deg noe særlig for sæden altså
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Det funket for meg da jeg fikk mitt første barn. Vi hadde sex og etter et par timer begynnte veene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå