Gå til innhold

Oppdatering fra Jiterbebis i magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun lurte på om jeg ville oppdatere dere litt, så her kommer det....

I går ble hun innlagt på sykehuset med svake rier, og livmorhalstappen er kortere enn den bør være. (Hun er nå i uke 34). Åpning har hun ikke, da, heldigvis... Men om fødselen starter nå, kommer de ikke til å gjøre noe for å stoppe den, hadde de sagt.

Selv hadde hun håpet å få komme hjem idag, men da de har funnet ut at hun er litt dehydrert, må hun ligge med intravenøs væske til i morgen, også måtte hun ta noen magnesiumtabletter.

Mere var det ikke å berette denne gang, men jeg skal fortsette å holde dere oppdatert om det skjer forandringer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hilse masse - løkke te

Skrevet

Fikk sms fra henne nå. Dagens undersøkelser viser at tappen er nesten helt flat, så hun må bli der en natt til. Men fortsatt ingen åpning....

Skrevet

Ønsker lykke til! Håper det stabiliserer seg og at hun kan få ruge hjemme litt til, da! klem

Skrevet

Ser ikke ut til at hun kommer hjem med det første, nei :(. I gårkveld hadde hun 1 cm åpning, og idag virker det som om hun har mere vondt. Huff.... Synes SÅ synd på henne :(. Merker det godt på smsene fra henne at hun har det trasig nå. Fra laaaaange sms i går formiddag, og nå er det nesten bare ja/nei svar... Huff...

Hun har spurt om keisersnitt, men det var visst ikke aktuelt, så det siste jeg hørte idag var at hun ventet på legen for å få sjekket åpning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...