Gjest Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Fikk plutselig mens blødninger akkurat da jeg i teorien skulle hatt EL. Varte i 3-4 dager og "symptomene" var like som ved en mens. Er det noen som har opplevd dette eller som om jeg vil få mens på det vanlige tidspunktet i mnd nå eller om det regnes som en mens om jeg begynner på nytt i syklussen da?
Silkemage Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Akkurat sånn var det for meg forrige syklus også. Ventet på EL, men i stedet kom plutselig mensen. Hadde gått bare 14 dager siden forrige mens da. Regner det som vanlig mens jeg, og går nå og venter på EL i disse dager. Ingen mens ennå værtfall. Hadde en SA i mai jeg da, så jeg trodde kanskje at det hadde noe med det å gjøre.
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Det er det samme som skjedde meg.... Bare 15 dager fra første dag i sist mens så kom den jammen igjen... merkelig :-) Har kjøpt EL test, men er litt usikker på når jeg skal begynne. Det blir kanskje på den 14 dagen etter sist mens/el????
Silkemage Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Jeg blødde i bare 4 dager, så jeg startet å teste den dagen blødningen nesten var borte. Har testet 2 ganger daglig siden da. Er på 18, testedag nå. Tror det skjer noe strax, fordi streken har blitt sterkere de siste dagene. Jeg bruker strips fra billigetester.no. Også har jeg prøvd digitaltest fra CB, men er tom for den nå.
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 OK, testet i går ettermiddag jeg, var ingen EL da gitt, men burde kanskje fortsette å teste hver dag fremover jeg da. Bruker CB. Er litt uerfaren på området, så dere får unnsylde om jeg må ha ting inn med t-skje..... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå