Dessa ღENDELIGღ Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Men jeg kjenner meg ikke så veldig gravid egentlig.. Ikke har magen vokst noe særlig heller..Eneste symptomet jeg har er litt ømme pupper... Fler i samme situasjon ell?? Leser liksom om så mange som har kjent liv og som har fått stor mage allerede.. Hmm...
Kari :) Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 det er så individuellt...ingen er som deg! Husk det, magen kommer når den kommer, det gjør også tegnene. Er 17 uker, eneste tegn til liv er at det strekker seg i magemusklene hele tiden!!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Alt er individuelt Noen påstår de får mage i uke 12 og noen i uke 25, mens noen ikke får mage i det hele tatt. Jeg er i uke 16 nå, og har ikke fått noe særlig mage.. Ikke bekymre deg, alt er helt normalt Har det litt som deg, for jeg kjenner heller ikke så mye til at jeg er gravid. Tisser ofte og har fått større bryster, men ellers lite av graviditetsfølelsen. Faktisk så lite at jeg oppsøkte legesenteret idag.. Fikk bekreftet at alt var som det skulle Så bare husk at det er ingen fasitsvar på størrelse eller symtomer på en graviditet. Alle opplever dette på sin egen måte Lykke til
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2007 Takk for svar..;o) Godt å høre at det er fler.. Det er litt slitsomt å gå å være bekymret.. Prøver jo å ikke være det... Skal til legen på fredag.. Kan jo bare nevne det der for sikkerhetsskyld...
Bdancer Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Hadde det på samme måte som deg en periode etter kvalmen avtok og før magen og sparkene kom. Har lest om flere andre her som ikke føler seg gravid. Tror det er ganske vanlig i de ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå