Tonita Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har fått jobb i samme bhg som jeg har søkt om plass til snuppa i. Jeg har ikke fått plass til henne (fikk jobb etter at opptaket var gjort). Nå lurer jeg på om det kan være mulig å få plass selv om det i utgangspunktet er fullt? Jeg skal jobbe på småbarnsavdeling og denne bhg har to. Tror ikke det er noe problem å ha henne på min avd hvis det er eneste alternativet... Er det sånn at det alltid er noen haste-plasser ledig for krisesituasjoner? Jeg har ikke mulighet til å spørre styrer. Hun er på ferie til uke 31 og jeg skal jobbe fra uke 33. Grubler og grubler. Tenker på dette natt og dag. Håper det løser seg sånn at jeg slipper å si fra meg jobben.
Gjest -<<- Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Nei, man har ikke alltid hasteplasser holdt av. De fleste barnehager vil nok i utgangspunktet være ganske negative til å ha ungen din på samme avdeling som du jobber. Men for all del, det kan jo tenkes det er en mulighet - men du må nok få tak i styrer eller andre som har med styringen av barnehagen å gjøre for å høre. Har ikke styrer en "nestkommanderende" ellerno' du kan ringe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå