Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Er i uke 11+3 idag Når begynte dere???
lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 var nok rundt uke 20 da jeg begynte litt forsiktig, men ventet ganske lenge med å sette igang skikkelig med handling.
jente og gutt Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Jeg kjøpte litt nå og da, når jeg kom over noe. Lånte seng og voksi bla.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 Vil så gjerne handle masse ;D
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 vi hat iallefall ventet med å få de store tingene i hus! vogna står nedpakket til siste uke eller noe og senga skal mannen min få sette opp mens jeg er på sykehuset tror jeg, hvis jeg greier å holde meg så lenge da=) synes ventetiden blir ekstra lang hvis alt står framme og minner meg på at det kommer en baby snart! men det er vanskelig å holde seg også, hehe=) hadde jeg vært deg ville jeg vel ventet noen uker til, men hosk at det kan være lan leveringstid på en del varer, både vogner og spesielle stellebord! men det er jo ingenting i veien for å kjøpe en liten body og begynne med vindus-shopping=) men det kan være lurt å begynne å legge av litt penger allerede nå, for det koster å få barn=)
Adriansmor med tulla Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 vent til etter ordinær ul iallefall........
Miss RM Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Ventet til etter ordinære ul, da begynte jeg.. Det er endel store utgifter, så det er greit å spre det utover..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Jeg hadde også tenkt å vente til etter UL, slik at jeg er sikker på at det bor noen der.. Greit å få fordelt utgiftene litt..
"husmor"med lille Nora Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 vi begynte så smått etter ordinær ul.. grett og spre utgiftene litt. seng kjøpte eg når eg var ca 29-30 uker og vogn kjøpte eg når eg var i uke 24-25, vi fant ei kjempe fine og billige så da kjøpte vi. men ser du salg så løp å se:)
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #11 Skrevet 11. juli 2007 jeg ville laget en liste over ting du vet du skal handle inn.. alt fra klær, stelleting og store ting.. siden du har GOoood tid på deg vil det garantert dukke opp ting i løpet av de neste månedene som er på tilbud. Dermed kan du spare masse penger med å ha øynene åpen litt. "plutselig" er den stellevesken du vil ha på tilbud eller kanskje en fin varmedress du ser nå kommer på salg mot slutten av sesongen... tilbud er bra :D forøvrig så har jeg blitt veldig plaget med kynnere og kan gå lite om gangen, og ikke kan jeg bære tungt heller så for min del er det godt at myyye er i hus nå (er i uke 30) ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå