Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere med høyt eller favt stoffskrfte fra før dere blr gravid, hvor ofte tar dere blodprøver for å skjekke om alt er sånn som det skal?

jeg er 7 mnd på vei nå og har tatt 3 blodprøver, og alle har sett fine ut, men... da jeg var med legen for et par dager siden for å få meg sykemld sa ho at hvis man er gravid så kan det vises senere på blodprøvene enn ellers? har dere hørt om det? snakket om dette fordi jeg har jobbet 4 timer om dagen i butikk og har ikke overskudd til å være sammen med jenta mi på 2,5 når jeg kommer hjem derifra, mannen min jobber offshore og er derfor en del borte og jeg alene med jenta vår!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke hørt at det kan vises senere?

men de blodprøvene tar noen dager før svar da..

eg tar prøver hver 4 uke nå når eg er gravid-

(men mitt stoffskifte tuller alltid, finner ikke riktig dose)

og ja. stoffskiftet er en meget god grunn til sjuk.melding viss den er i ubalanse..

Skrevet

det var mye oftere enn meg iallefall, men mitt har vært regulert i 10-12 år, så da er det jo mer stabilt! jeg fikk sykelmd uten problemer heldigvis så i dag har jeg ligget i senga hele formiddagen mens jentungen er i bhg. akkurat nå er mannen min hjemme (noen dager til

) og han er verdens beste og stiller utrolig godt opp for oss nå=)

har hatt en del bekkenproblemer også så da er det ikke spesiellt kjekt å jobbe i en "stå-og-gå-jobb"

Skrevet

bra!! :)

slapp av og nyt dagane.. ikke ha dårlig samvittighet for jobben..

eg tenker som så, at eg skal jobbe til eg er 66år, -so et år "fri" skal nytast..

:)

Skrevet

hehe, bra tenkt=) den skal jeg ta til meg!

jeg har også tenkt at jeg får ikke noe tilbake for å slite meg helt ut helt fram til permisjonen! skal ha det bra hjemme også=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...