Gå til innhold

Dere som har fosteret langt nede i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

På UL sa jordmor at fosteret lå veldig langt nede,

var ikke så godt å se alt. Men jeg lurer på om det er derfor

jeg må tisse KONSTANT, og jeg kjenner ofte at han sparker på urinblæra mi... Har dere andre det slik?? Trodde tissetrengten gikk bort etterhvert, men nå har jeg hatt dette siden jeg ble gravid! Det er to-tre dobesøk i timen :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, samme her.Kjenner at han ligger langt nede, selv om jeg bare er 16 uker. Tisser også et par ganger i timen. Føler jeg må tisse bare jeg ser på et glass vann :P:P

Skrevet

samme her... er i uke 23 og hun har begynt og bevege seg litt rundt i magen nå, men urinblæra er et kjærkomment sted å både ta seg en lur eller en danseoppvisning....hun sparker meg jo neste ihjel innimellom=) så kjenner problemet=) lykke til....:)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om det, også derfor jeg ikke får verdens største mage med det første.

Legen sa til meg på siste kontroll at det kunne være jeg hadde stor bukhule og at ungen ligger mot ryggen min nedi der.

Nå har jeg vokst og kjenner det "letter på trykket" jo lenger opp han kommer;)

Han kommer opp når han får dårlig plass sa legen:)

Skrevet

Høres kjent ut. Frem til den siste uka ar babyen ligget der nede å kost seg med blæra mi. Nevnte det for jm og hun bare lo og sa velkommen som gravid. Nå har spiren flyttet seg oppover, og det er ikke så ille lengre. Det er helt forferdelig når spiren spiller ball med blæra i timesvis. Jeg springer på do for hvert lille spark. Vi vet i allefall at alt er fint der nede da.

Skrevet

Min siste lå langt nede og bak, så hadde så vondt i ryggen da jeg fikk rier at jeg klarte verken å røre meg eller å prate. Håper ikke det er tilfelle denne gangen.

Skrevet

Ja, her lå den trur jeg og den lå å pressa på blæra. Var på UL i uke 19 og da lå h*n med hode ned og beina langt opp. Må ha snudd seg i uke 20 ca, da begynte jeg å kjenne spark og presset på blæra ble mindre. men nå sparker h*n i blæra heller, men det er ikke konstant nå sånn som det var før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...