limegrønn Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan få i en statue eller pynt til hagen? Fontene el. lignende.
stinky-monkey Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Sånt har de vel masse av på plantasjen?! Ellers har de jo endel sånt på europris og ikea :-)
melkekua™ Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Tror de har litt på Nille også, men tror alt det fine er borte....det har jo vært ute for salg en god stund og de tar jo ikke nytt inn før neste vår.
limegrønn Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 Har sett på plantasjen, men fann ikke noe der.heller ikke på europris.er du sikker på at ikea har?Var der i går og fant ikke noe, men ikea er jo så stort at jeg har kunnet overse det
pinglo Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har kjøpt litt hage pynt på Nill. 3 frosker som sitter på en stein,også står det welcome på. Også har jeg kjøpt to blader m/stilk som det ligger en frosk oppi hvert blad. Også har jeg kjøpt et lite fuglebad. Er 2 engler på også er det en fisk i midten. Det har jeg kjøpt på Nille. Synest de har mye fin hagepynt der. Men de begynner vel å bli ganske så utsolgt over alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå