Gå til innhold

lite liv om dagen, flere som føler det sånn!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er i uke 36+0 i dag og kjenner så mye mindre liv om dagen enn før... plassen er vel blitt betraktelig mindre men alikevel burde det vel være noe bevegelse mer enn en liten "dytt" en sjelden gang. selv ikke med kald cola eller saft er det noe særlig til svar!!! kan jo hende babyen har endret leie at han sparker innover eller noe... man blir jo bekymret for ingenting!!! men alikevel vil man ikke ringe føden heller for en så "liten" sak for det er jo liv der inne.....flere som har det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i uke 37 i dag og kjenner også mindre liv enn før, men dette tror jeg er pga sparkene blir til dytt på grunn av at den lille i magen har mindre boltre plass:)

Så lenge du kjenner liv i løpet av dagen så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg.

Men legger du deg ned når du har drukket cola?

Når jeg drikekr iskald cola og legger meg ned på rygg våkner hun skikkelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Jeg har like mye aktivitet nå som før og er i uke 37......Har hatt mye og ofte bebvegelser med jevnlige mellomrom i løpet av døgnet....Jeg har to jenter fra før og de hadde jeg det aldri sån....De var veldige rolige i magen hele svangerskapet og er det fortsatt i dden dag i dag..........Husker jeg ble litt urolig på slutten av svangerskapet den gang og fikk ekstra sparkeprøver på sykehuset.....men kjenner du noe bevegelse så går det nok bra,men det er ikke noe i veien og nevne det til legen din på ukentlig kontrolll...........Spis litt sjokolade så merker du nok litt bevegelse...Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar, dro til fast legen min til slutt og ba han bare sjekke hjerte frekvensen til lille gutt, den var helt normal så da senket jeg skuldrene og roer meg ned med at det eventuellt bare er mindre plass for krabaten.. har vært så mye dette svangerskapet med blindtarm operasjon, tidlige rier etc så man blir jo litt små bekymra av og til:-)

men greit og få det sjekket så slapper man av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...