Gå til innhold

ler babyene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert ett rart spørmål, men jeg synes alle de andre babyene jeg kjenner som er ca. 5 mnd. har funnet ut hvordan de ler. Min datter derimot bare gaper og gir fra seg noen små grynt innimellom. Ang. pludring er hun helt med. Hun pludrer og blåser med leppene i ett sett.

Så det jeg lurer på er vel egentlig om hun begynner å le snart? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hedda er 5 måneder, og ho ler ikke orntlig enda. Ho hikster litt, men ikke mange ganger sammenhengende, og ikke sånn trillende som andre på hennes alder. Ho er utrolig blid, så vi venter litt på den orntlige latteren!

Skrevet

jenten min å 3,5 mnd ler! det er veldig morsomt å høre på. :) hun begynte å le da hun var ca 3 mnd. hun er veldig kilen, og ler MASSE når vi kiler henne litt på magen.

Skrevet

Jenta mi er nå 4,5 mnd og har begynt å le. Hun begynte for 1 mnd siden, ikke sånn at hun har den trillende latteren.. men hun ler=)

Hun syns det er veldig morsomt å hyle. Kommer sånne skikkelig glade hyl=)

Skrevet

Til Heddas mamma. Det var fint å se at det var flere en Tuva som ikke ler enda :-) Går jo og venter veldig på den. Hun smiler jo nesten helt rundt og ser ut som hun skal trykke ut noe, men lyd kommer det ikke, he he. Tuva er 5 mnd. Flere?

Skrevet

Marcusen min begynte og le i uke 10 han=) han ler så han griner noen ganger. han hikster av latter. Han har skikkelig hes latter...( nei det er ikke gråt) Jeg sier 1, 2 og svisj og da sprut ler han.. er så gøy. han blir snart tre mnd

Skrevet

Ja jeg vet at de fleste babyene ler når de er 5 mnd. hadde vel bare håpet at det var flere enn meg (og Heddas mamma) som hadde baby som ikke gjorde det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...