Gjest Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Gutt! det er ingen tvil om det nei, termin er 17.12 så jeg ble flyttet 2 dager tilbake fra UL på riks`n 2 juli. Jeg som trodde jeg var 18 uker i morgen men hadde vært verre å bli flyttet 1 uke tilbake, 2 dager fra eller til spiller ingen rolle.
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Så spennende, tenk at du skal få en sønn Kjekt å høre at dere har det fint! Jeg er som snarest innom nettet, er på ferie og har sniklogget meg på naboen sitt nett.... fy meg.. Har ikke blødd mer, og forrige ultralyd viste en baby i full aktivitet og et hematom på retur. Heldigvis. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! Klem fra meg.
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 takk! så bra at det er på retur da, jeg hadde fortsatt hematom, men blør ikke lenger så da er det bare å håpe at det er slutt.
Adriansmor med tulla Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 gratulerte i den andre tråden men måtte i denne åsså hehe... har du fått høstkatalogen til hm... kjempe gave til baby og vordende far.......... t-skjorte som det står min pappa er sterkere enn din.... va knall søt.
jente08&jente2010<3 Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 oj.....gratulerer, så gøy med en gutt da:)
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 nei tror ikke jeg har fått den. Vi er 4 stk på jobb som får barn i løpet av 1 år, 2 har fått gutt og 2 venter gutt!!! sprøtt!!!! har ei kusine som har termin ca 10-12 desember og hun venter også gutt!!! ei kusine til skal ha i starten av januar blir spennende å se om det blir gutt der også! (alle vi kusiner er på samme side)
twoboys & a girl Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Der var du. Satt å letet etter svar fra ul din. Gratulerer så mye med gutten din:o) Håper resten av svangerskapet ditt går strålende:o) Har 8 dager til min ul, både gleder og gruer meg. Jeg har en gutt som blir 5 i sept og søstra mi skal å snart ha en gutt, nå må det snart komme noen jenter å) Kos deg
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 har lagt ut ett innlegg både her og desemberklubben og skrevet svar på innleggene om noen ville tippe hva det ble (samme forum) så det skulle ikke være så vanskelig å finne......... men takk for lykkeønskninger og lykke til du også! har du en følelse hva det blir?
twoboys & a girl Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Har en liten magefølelse på jente, men man vet aldri. Var nesten 100 % sikker sist gang på at det var gutt, helt til de sa det var gutt på ul. Skeptisk. Blir spennende å få vite, vis den nå plutselig ikke skal være hemlighetsfull:o) Sønnen min vil ha begge deler, samtidig. Går å forteller alle at mamma har baby i magen, den eneste som ikke har fått vite det er faren hans. Han mener at siden ikke han blir noe til den så får han ikke vite... Barn og deres ideer iblant:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå