Lennox 73 Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Ja,jeg burde vel ikke klage etter bare 5 mnd prøvetid......men jeg kjenner utålmodigheten angriper meg nå. Det er så mange rundt meg som er gravide og jeg gleder meg virkelig på deres vegne......men kjenner frustrasjonen langt oppover ørene når alle spør om det ikke er min tur snart. Skjønner det er godt ment....men rimelig lei nå. Jeg kan ikke trylle heller. Sier til meg selv...."skjerp deg...andre som har det mye verre enn deg"...men noen dager er kjipe kjenner jeg:( normalt det, men lurer på om det er flere som har det som meg her i dag.??? Greit å snakke med noen i samme situasjon....
Clavia Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Hei! Jeg har i hverfall ikke noe å klage over ettersom jeg er i første pp, men allikevel så er det noe med at når "den biologiske klokken har slått" hos oss jenter så blir vi så opptatt av det og det skal helst skje med en gang.. Jeg går nå på min tredje dag over IKM og holder på å bli gal. Vil så gjerne vite! Håper den sitter hos deg (og hos meg selv) snart!!
Lennox 73 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 Ja.....kjenner jeg har lyst å skrike.....he he men prøver å skjerpe meg. Det kommer nok med tida......må bare være tålmodig Du er spent nå da.......når har du tenkt å teste da??
Clavia Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har egentlig testet flere ganger og senest i lunsjpausen idag... Hehe, er jo helt på tuppa. Hvordan skal man konsentrere seg på jobben når man bare tenker "jeg vil ha baby, jeg vil ha baby..." osv?? Særlig nå som man ikke får gjort noe mer med det enn å vente. Skal til hjembyen min på ferie på fredag og hadde håpet å kunne fortelle mamma og søster en gladnyhet da ;0) Men det vil jo være mer flaks enn jeg noen gang torde håpe på før vi begynte, at det skal klaffe i første pp.. Veldig mye skriking inni meg jeg også..:0)
jmca Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Forstår deg veldig godt:) Jeg sluttet på pillen i januar,var heilt på styr med en gang så roet det seg litt, men så fant jeg bim og da var d på an igjen:) Kjenner meg igjen når alle spør, de har til og me begynt å spå når det skjer på jobben min og de vett ikke at vi prøver en gang.. Vi får smøre oss me tolmodighet og satse på at spiren sitter om ikke altfor lenge... Masse lykke til!!
90210 Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Samme her! Er drittlei nå! Er glad på alle andres vegne Men er frustrert over at jeg ikke blir gravid.. Var i 4 pp nå Hmmm Hadde ikm 8 juli og TR er enda ikke å se på 10 mils avstand! Og neg test hmm... *håper* at det har klaffet og at hcg'en bare er treig i stigningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå