Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Trenger noen syn på saken. Er nettsex utroskap når partneren ikke vet om det? (Og man vet at partneren garantert ikke ville likt det hvis hun visste om det?) Hører gjerne fra dere (særlig fra dere damer) om hva dere mener om saken. Kanskje det er noen av dere som har erfaringer med hva som skjer hvis man skulle bli "avslørt"? Og er det noen som har erfaring med følgende: Hvor vanlig er det å klare å "bare" holde på med nettsex over lengre tid? Ender det ofte opp med fysiske treff?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Svarte på noe lignende inne på sexdebatten (tror det må være du som har omtrent samme spørsmål der???) Men hvertfall ... som ganske erfaren chatter (og jente) ... så er hvertfall min erfaring at mennene nesten alltid spør om å treffes ... før eller senere. Er gjerne sånn at man chatter med den samme eller de samme over et ganske langt tidsrom ... og selv om det begynner som litt uskyldig moro, så kjenner man etterhvert hverandres ønsker og lyster ganske godt. Og grensene skyves. Så når man har chatta og maila og kanskje onanert sammen en del ganger på nettet eller webcam eller telefon, så får vel ganske mange behov for å skyve grensene litt. og bor man ikke så langt fra hverandre så er det lett å tenke at et lite "uskyldig" treff ikke er så farlig. Og er man single så er det vel ikke noe i veien for et sånt treff, men det er ikke så lett å vite dette da. Har opplevd å chatte lenge med menn som nektet for at de hadde en partner, men de er som regel lette å avsløre når de foreslår sted å treffes. Vil f.eks. ikke treffes hjemme hos dem. (Dette er alltid en grei test!) Så du får holde deg på matta, du som starta denne tråden! Eller hvorfor ikke heller ta med deg dama di og chatte litt med henne eller sammen med henne??????
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Jeg svarte deg også inne på sexdebatten. Har tatt min samboer i å ha nettsex! Følte det som utroskap fordi han hadde gått bak ryggen min... Hadde han derimot foreslått at vi skulle gjøre det sammen hadde jeg kanskje vært åpen for det! Men nå er de mulighetene vekke, siden jeg bare vil tenke på at dette har han gjort bak min rygg!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Dette som nevnes over her er et knallgodt råd til alle menn (eller damer) som er utroe mot parnerne sine eller som bare ønsker å spice opp sexlivet litt: Få med partnerne på å gjøre dette sammen. Det er kjempespennende, og da er det dere som koser dere og hisser opp hverandre med ting dere finner på, og kanskje overrasker dere hverandre litt. Det er en veldig fin måte å leke og utforske på - og en fantastisk måte å komme ut av vante roller på. Kan anbefales!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Det ser forresten ut som du vet svaret på hva som kommer til å skje siden du legger det inn under dette forumet!!!! Samlivsbrudd! Du kjenner jo kjæresten din og vet hvor hennes grenser går! For meg virker det som du har tråkket over de og vet det selv!!! Det man må skjule for partneren og som man ikke tør å si, er jo som regel uakseptabel oppførsel! Noe jeg synes nettsex,som partner er uvitende om, er! Er det verdt å risikere forholdet ditt for? Finn heller på noe spennende med den kjæresten du har. Man trenger ikke oppsøke andre for spenning! Det kan man få ved å ha et åpent og godt forhold til den du deler livet med! Hvis du åpner deg og forteller henne om dine fantasier, hva du vil hun skal gjøre, hva du vil gjøre med henne osv. kan det hende du blir positivt overrasket! Hvis du har behov for å oppsøke andre, enten via nettet eller in real life, bør du revurdere forholdet ditt! Og skåne partneren for den smerten som kommer ved en eventuell oppdagelse av nettaktivitetene dine! Forresten kan jeg spørre deg hva som driver deg til å ville ha nettsex? Er du ikke fornøyd med partner? Er det dårlig selvtillitt? Trenger du mye bekreftelser? Hva er det om du engang vet det selv??? Kanskje noen andre som kan svare meg her og??
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Oj, høres ut som du som skriver rett over her har hatt noen dårlige erfaringer med dette i ditt forhold? Eller tar jeg feil? Uansett, jeg kan ikke svare for denne mannen som startet denne tråden, men det jeg vet om mannlige venner etc. som driver med dette, er at de - som det blir antydet ovenfor her - har dårlig selvbilde og stort behov for bekreftelse. Mange bruker også "dårlig sexliv med dama som aldri vil noe annet enn å ligge helt stille på ryggen" som en unnskyldning for aktiviteten. I tillegg er de gjerne litt eventyrlystne og søker spenning. Andre unnskylder seg med at det jo bare er for å få tida til å gå når de kjeder seg på jobb. Min anbefaling til deg som starta denne tråden er å dele det her med partneren din - for det er som regel ikke selve nettsexen vi jenter reagerer negativt på, men det er tillitsbruddet ved å gjøre dette bak ryggen på partneren. Og for all del - hvis dere gjør det alene, så vær klar over at dette er en måte å oppsøke fristelser på. Og det er veldig lett å skyve på noen grenser - det går så gradvis at man nesten ikke merker det. Litt uskyldig tidsfordriv på nattevakta blir fort til et hett møte før man tar fatt på veien hjem til ektesenga.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Enig i det meste som skrives over her. Mange kloke svar. Og jeg lurer på, hvorfor oppsøke fristelser? man kan tro at det er alle andre som faller for fristelser, men plutselig er man der selv. Jeg er selv single og har chatta en del, og jeg vet at alle typer menn er på nettet og søker litt spenning. Både politifolk og leger og alle typer menn som man jo egentlig skulle tro hadde viktigere ting å gjøre i arbeidstida. Så for mange er det nok snakk om noe å fylle tida med, men min erfaring er at disse mennene alltid før eller seinere spør om vi skal treffes for å ha sex. Og som single så har jeg jo ikke noe imot det, men jeg tar alltid en liten test for å sjekke om de også er single (nei for jeg stoler ikke på at de snakker sant etter å ha blitt kåta opp på nette). Jeg ber om at vi treffes hjemme hos han en kveld, og hvis han sier at dette ikke er mulig så hører ikke han noe mer fra meg. Da er det liten tvil om at han har dame og kanskje familie. Så det er jo et lite råd til andre jenter som gjerne vil chatte men som ikke har lyst til å ødelegge andres forhold.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Mulig dette er et veldig dumt spørsmål, men hva er nettsex? ....er det det samme som telefonsex, bare at man skriver istedet for å snakke???...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Hei, I min verden er dette det samme som utroskap. Og jeg tror vet at du synes det selv også ettersom stiller spørsmålet. Dette er hva jeg ville gjort hvis jeg var deg: * Kutt ut nettsex'n. * snakk med Kona / samboer / bedre halvdel * Slett programmene du bruker til nettsex Sex med partneren er uansett bedre enn den med en på nettet.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #11 Skrevet 13. november 2007 Herregud. Det tar av her. Nettsex kan begrenses til uskyldig morro. Men i det en begynner med hyppige sms'er og telefonsamtaler i det skjulte har man trådd i salaten. Ellers så kan det være mange grunner til at en mann eller dame ønsker å sprite opp sexlivet sitt, Det kan være fordi en av partene har et ønske eller interesse som den andre ikke er interessert i å snakke om eller diskutere. Da må det være lov med litt uskyldig morro. Skjerp dere. En dyp samtale med ektefellen er ikke svaret på alt dersom man har forskjellige interesser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå