Holly❄️ Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 For snart 2 år siden, søkte vi etter dagmamma til gutten min, som skulle vare i 3 mnd. (hadde bhg plass fra høsten av) Satt opp annonse i avisen, og vi var veldig klare på at vi ville ha papirer på tidligere jobber osv. Maaaange som ringte. Ei sendte mld; "Trenger du dagmamma?? Jeg kan alltids passe en unge av og til... Men da må dere komme til meg med ungen." Hallo???? Tenk og skrive noe slikt??? Til slutt stod valget mellom 2 stk. Ei på 32 med to barn selv, som var utdannet med barn. Ulempen var at hun bodde et stykke unna. Og så var det ei som bodde like i nærheten her. Litt ung tenkte vi (18 år), men hun hadde ei jente på nesten samme alder som gutten vår. Vi bestemte oss for og treffe henne, og se an hvordan det gikk. Møtet gikk veldig bra, hun var snill og hyggelig. Ungene gikk veldig godt overens. Bodde i en liten hybel, men hadde stor og fin hage. Vi avtalte at vi skulle treffes igjen uka etter. Og det gikk fint. 3. gang skulle vi la gutten være der en time alene. Fikk mld om vi kunne ta med et bilsete, for da kunne de reise til en lekepark i nærheten. Joda, var litt skeptisk, med tanke på at vi ikke visste om hvordan kjøreegenskapene hennes var. Fikk vite at det var kjæresten hennes som kjørte. Et par timer etter fikk jeg mld om at jeg ikke trengte og ha med sete, for kjæresten var kastet ut!! Han hadde vært utro et halvt år og elskerinnen hans var gravid... Jeg ble helt satt ut, for hvorfor skrev hun slike meldinger til meg? Bestemte meg der og da for at dit skulle ikke sønnen min være mer. For ustabilt!! Et par dager senere fikk jeg enda en mld... hun var gravid også, og hun hadde tatt tilbake typen!! Lurte på om hun skulle passe sønnen vår mer.. Da sa jeg at jeg ikke ville at sønnen min skulle være der, siden det var så mye for dem. Hun sa likevel at det skulle ikke ha noen betydning.. men, nei takk! Et par dager senere fikk jeg ENDA en mld hvor hun skrev at hun hadde mistet barnet. Tviler faktisk på at hun var gravid i det hele tatt..... Hun skrev mye mld med meg etter dette.. spurte om vi skulle være venninner!!?? Jeg ble mer og mer sjokkert... kunne da ikke være så veldig smart den jenta. Når jeg fødte jenta mi, fikk jeg plutselig mld om hun kunne komme og besøke oss på sykehuset! Jeg visste ikke hvordan jeg skulle tolke dem... fikk nesten noja, følte jeg ikke ble kvitt dem!! MYYYYYE rare folk der ute, er så glad jeg har bhg-plass....
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Ååå... uff, hun hørtes jo ikke helt god ut. Sikkert oppsinn alt sammen!
Holly❄️ Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 ja, det var liksom ingen ende på det hun fortalte... og hvem i huleste skriver slik etter møte hvor man søker jobb??? Er liksom det jeg syns er ille... hun la ut om alle problemene deres, og så skal vi liksom bare slenge gutten vår inn i rotet?? Huff.... Glad vi slapp det der altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå