sikat Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Nå kommer besøket vårt til sortland midt på natten med hurtigruta og jeg har oppdaget at veien mellom her og sortland er stengt, ja, akkurat i natt....Min utrolige flaks, som vanlig. Er det no slags venterom nede på havna på sortland, der de kan oppholde seg i ett par-tre timer, eller skal jeg be dem utvide billettene til harstad, slik at de kommer dit på morrakvisten?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Ja det er det =) m en døgnåpen kiosk tror jeg =)
sikat Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 da er det vel esso havna d er snakk om vil jeg tro.....hmm, lurer nå ennå på om jeg bare skal få de til å dra til harstad i stedet...må vel betale litt ekstra, men å sitte å vente sånn på en plass er jo kjempegørr...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 ja det kan stemme tror jeg å ville sendt de til harstad =) da får de en "komplett natt" også=)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 ER fra Stokmarknes =) men bor i Bærum nå =) men er på sortland ca. HVER dag gjennom hele sommeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå