♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Jeg er plutselig blitt så utrolig tørst, drikker masse vann. Akkurat som når du har vært skikkelig på fylla kvelden før så finnes det ikke noe bedre enn vann liksom. Det er ikke spesielt varmt eller sol så det er ikke derfor. Det kom plutselig i går.. Hm... Noen andre som har det sånn?? Jeg er forresten 36+5
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Jeg å !!!! Aner ikke hvor mange liter jeg drakk i går jeg hehe.. men jeg er bare 11+3
Adriansmor med tulla Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Ja jeg åsså men vært sånn lenge... leste en plass at du bytter ut alt fostervannet i løpet av 3 timer ... ikke rart man er tørst...18+4 jeg
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2007 men jeg håper jeg har byttet ut fostervannet før nå da, hehe... Har drukket mye gjennom hele svangerskapet men nå var det litt ekstemt.. Og jeg må bare si det, men fytti helevet giikk for å hente meg et eple og det føltes som om ungen skulle dette ut og den kynneren kjente eg godt for å si det sånn.. Puh, slitsomt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå