Gå til innhold

Nøtteliten sender en oppdatering!!!!!!!!!!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle gamle kjente!!!!!!!!!!!!!

 

Nøtteliten her!!!

Jeg var opprinnelig med i denne klubben med termin 21.08.07 her er en oppdatering fra meg i tilfelle noen husker meg.

Hadde en MA i starten av februar oppdaget i uke 12, døde i uke 9. Var innstilt på å prøve med en gang også før jeg fikk tilbake mensen,men prøvde ikke så hardt før den kom. Hadde mensen 1 gang før jeg ble gravid. Har hatt ett ganske greit svangerskap egentlig men i begynnelsen av mai hadde jeg en styrtblødning, kom inn på UL og fikk vite at jeg hadde ett hematom (blodansamlin) i livmoren, ble sykmeldt med diagnose truende abort, hadde i alt 5 styrtblødninger den siste 25 mai. Har nå endelig sluttet å blø for ca 1 uke siden. Så fysisk så har jeg hatt ett lett svangerskap hittil, har vært værre på det psykiske plan, MA satt friskt i minne og livredd for at det skulle skje igjen, ble ikke bedre med blødninger på toppen av det.

 

Jeg har epilepsi så jeg ble henvist til riks`n for UL, jeg har større sjanse for å få barn med ryggmargsbrokk siden jeg har epilepsi. Var 13+ på den første UL og da målte han nakkefold til 2.5 mm den var på grensen sa han (nevnte det i en bisetning) jeg reagerte ikke på det da,men da jeg kom hjem begynte jeg å lese om det og det kunne være tegn på down`s, skulle tilbake til riks`n etter 2 uker, tok også blodprøver for å få mer nøyaktig risiko for down`s og få sjekket mer om evt ryggmargsbrokk. Så da var det bare å vente i to uker på det resultatet, ble heldigvis beroliget av Hovind på fostervann og ultralyd forumet med tanke på nakkefold. Fine blodprøver fikk jeg vite da jeg var tilbake og det var ikke tegn på ryggmargsbrokk eller åpen leppe. Alt var bra.

 

Nå har jeg vært på ordinær UL og vi venter en GUTT!

 

Etter MA følte jeg for å skifte nick og het Solstrålen21.12.07 en stund men gikk over til Solstrålen &julemirakelet etter at det ble klart at det kom til å gå bra tiltross for blødningene.

 

 

Termin nå er 17.12.07!!!!!!!!

 

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så koselig at du er gravid igjen og at det er stabilt nå. Gratulerer så mye! Fint med en oppdatering...selv om jeg dessverre ikke husker nicket ditt, for det var en del som frafalt i begynnelsen og det var veldig trist. Men jeg har nok lest om deg, siden jeg har SA så mange ganger selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og masse lykkeønskninger for svangerskapet:)

Her nærmer det seg slutten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...