♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Jeg er plutselig blitt så utrolig tørst, drikker masse vann. Akkurat som når du har vært skikkelig på fylla kvelden før så finnes det ikke noe bedre enn vann liksom. Det er ikke spesielt varmt eller sol så det er ikke derfor. Det kom plutselig i går.. Hm... Noen andre som har det sånn?? Jeg er forresten 36+5
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 jeg og har det sånn... og når jeg puster er det som tørke nesten.. kronis isbit i munn her i gården. ellers kjennes det ut som om jeg tørker ut...
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2007 0 ødem, ikke noe vann hee svagersapet.. men det begynner å nærme seg nå så kanskej det er kroppen som trenger reserver eller må fylle opp fordi kroppen bruker så mye på å forberede seg. hm.. pussig...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 jeg er også tørst hele tiden... drikker ca 4 flasker med 0,7 liters vann hver dag. pluss juice og melk da som kommer i tillegg.. hadde en slik periode fra uke 16-22, og den har tydeligvis kommet tilbake nå i uke 29... merker det spesielt når det er varmt ut, har også 0 ødem..
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Mener å ha hørt at en blir tørst pga melkeproduksjon, men litt usikker her altså. Tror ihvertfall det er vanlig. Jeg bøtter ned på med vann og alle tester (BT, sukker, protein, ødem...) er fine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå