lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Har fått maur i hagen, på bare noen timer eller 1 dag så har de laget små jordhauger mitt i hagen, både her og der.... de er raske! hvordan skal jeg bli kvitt de? vi har prøvd å ta bort de jordhaugene de har bygget, men de dukker opp igjen ( Trenger gode tips!
pnillan Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 strø på like deler potetmel og melis, eller 1 del vaniljesukker til 4 deler bakepulver. Det virket hos oss ihvertfall! ..og så slipper vi å bekymre oss for at 2-åringen skal spise det
lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 men liker de ikke søtt da? blir de ikke bare fornøyde hvis de får melis eller vaniljesukker?
Yuna Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har hørt at det funker å strø kanel i baner. Disse forserer maurene visstnok ikke. Verdt et forsøk kanskje?
stima Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 hæ? sukker-det er jo feil, da blir de jo bare fler.. Salt hjelper-masse salt..
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 melis og bakepulver. Bakepulveret bruser i små fuktige maurmager, -og *pop* ;o) Ellers så har diesel funka hos oss...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2007 diesel hørtes brutalt ut, hehe! tja kanel er vel verdt et forsøk. og bakepulver. hmmm... må vel ut å strø litt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå