Gå til innhold

Kan noen hjelpe ang extensions

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye koster slike clips man setter i håret..tenkt å farge håret lyst igjen og vil ha lengre hår...sitter clipsene godt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror veninna mi betalte godt over 3000kr på buss stasjonen i oslo. Hun fant ut at det var billigst der, det ligger liksom rett før rulletrappene, også er det en restaurant og internett kafè på andre siden av salongen.

Skrevet

mye koster de hos frisør..vet du vet..sitter de bra

Skrevet

Jeg har egentlig ikke peiling, men ring rundt å hør, mente hun veninnen mente 8000kr el noe slikt jeg, men det høres jo veldig mye ut.

Skrevet

Ja de satt bra.

Skrevet

Ja men det må være sveiset på..er ikke så dyrt for clips

Skrevet

Den prisen er sikkert for å sveise det på ja, nettop derfor jeg tror hun valgte det studioet på buss stasjonen. For der tok de liksom bare noe med 3000kr om jeg husker riktig for sveising.

Skrevet

Hmm ja det var billig..nesten ikke til å tro..vet du hva det heter der

Skrevet

Frisørsalongen til mamma tar 5500 for sveising og 1500 for klips. Da er det 10 remser alà 10 cm. Vet ikke hva andre salonger tar

Skrevet

10 cm breie altså. Tror de er 40 cm lang. Men de er visst billige da. En plass mellom 1500 og 3000 tror jeg du må ut med

Skrevet

det var ei her inne en gang som snakka om sånne klips som var så utrolig gode, hun hadde bestillt på internett og skrøyt veldig !

jeg husker dessverre ikke hva sida het, men du kan jo etterlyse henne? var et par uker siden.

De kosta 1000 kr tror jeg å såg veldig bra ut.

Skrevet

jeg har nettopp bestilt på qxl:) kosta 500, men det er slike som du smelter på med tang. De hadde klips der og til ca samme pris. Venninna mi kjøpte klips på frisørsalong til 1000 kr, men det var mindre hår og sitter heller ikke like lenge. De jeg kjøpte sitter på i opptil 6 mnd. Kan også lime på med dobbelsidig teip(m frisør) men det kosta 5000 kr.....

Skrevet

qxl.no:) gå inn på helse og velvære og videre på hårpleie, der står flere å velge mellom:)

Skrevet

Er ett sted på nettet som heter saras.no som selger hairextensions med clips til 1500. Noen av venninene mine har bestilt derfra og er veldig fornøyde. Sitter visst godt i håret og ser pent ut. Skal bestille derfra selv når jeg får råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...